دوشنبه 24 ارديبهشت 1403, Monday 13 May 2024, مصادف با 5 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1348
منتشر شده در چهارشنبه, 23 مرداد 1392 04:30
تعداد دیدگاه: 0

همراز نیوز: در آخرین جلسه کمیته علائم برگزار شده در مرداد ماه سال جاری 22 پروانه استاندارد تیرچه و بلوک های سقفی به دلیل مغایرت با استاندارد ها باطل گردیده است . شفیعی مدیر کل استاندارد استان اصفهان در این زمینه گفت : اهمیت و حساسیت مبحث استاندارد سازی مصالح ساختمانی و تاثیر آن در حفظ آرامش روانی...

standard

همراز نیوز:

در آخرین جلسه کمیته علائم برگزار شده در مرداد ماه سال جاری 22 پروانه استاندارد تیرچه و بلوک های سقفی به دلیل مغایرت با استاندارد ها باطل گردیده است .

 شفیعی مدیر کل استاندارد استان اصفهان در این زمینه گفت : اهمیت و حساسیت مبحث استاندارد سازی مصالح ساختمانی و تاثیر آن در حفظ آرامش روانی و امنیت جسم و جان ساکنان ساختمان ها ،‌ وظیفه ی بنده و همکارانم در این اداره کل را صد چندان نموده و متعاقباً‌ اعمال برخورد های قهری و قانونی در برابر متخلفین و سوداگران جان و مال مردم را توجیه کرده و چه بسا سطح انتظارات این چنین را بیش از پیش ارتقا می دهد .

 

وی با بیان این نکته که هرگونه کم فروشی و تقلب در تولید محصولات ساختمانی به قیمت جان مردم تمام خواهد شد ،‌ افزود : بازرسین اداره کل استاندارد و کارشناسان ما در مواجهه با این موارد که مستقیما با سلامتی و آسایش مصرف کنندگان ارتباط دارد ، مطلقاً مسامحه و چسم پوشی نداشته و با افتخار از تمامیت حقوق مردم عزیز و همشهریان گرامی دفاع خواهیم نمود .

 

مدیر کل استاندارد استان اصفهان با توجه به اینکه اصفهان قطب صنعتی کشور محسوب میشود ، آمار صدور ، ابطال و تمدید پروانه های کاربرد علامت استاندارد را در این استان در مقایسه با بسیاری از استانهای کشور ،‌ بسیار بالا برشمرد و گفت : این اختلاف عموماً چندین برابر بوده و از این حیث اداره کل استاندارد استان اصفهان بار سنگین و مسئولیت خطیری را بر عهده دارد .

 

گفتنی است در کمیته علائم مذکور 23 پروانه کاربرد علامت استاندارد جهت فرآورده های واحد های تولیدی در اداره کل استاندارد استان اصفهان صادر و با صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد جهت 3 واحد تولیدی به دلیل عدم احراز انطباق کامل با استاندارد ها موافقت نشد .

 

همچنین در راستای اعمال نظارت و رعایت دقیق قوانین و برخورد با موارد تخلف و عدم انطباق با استاندارد ها در کمیته علائم مذکور 42 پروانه کاربرد علامت استاندارد ابطال شد .

نوشتن دیدگاه