دوشنبه 24 ارديبهشت 1403, Monday 13 May 2024, مصادف با 5 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1311
منتشر شده در یکشنبه, 03 شهریور 1392 04:30
تعداد دیدگاه: 0

همراز نیوز/ایمنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان ۲ کلاهبردار که از متقاضیان خریدخودرو مبالغ سنگین بیش از ۵۰ میلیارد ریال اخذ و بدون تحویل خودرو متواری شده بودند را دستگیر کردند. عبدالرضا آقاخانی بیان کرد: در پی دریافت شکایت های...

aghakhani

همراز نیوز/ایمنا:

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان ۲ کلاهبردار که از متقاضیان خریدخودرو مبالغ سنگین بیش از ۵۰ میلیارد ریال اخذ و بدون تحویل خودرو متواری شده بودند را دستگیر کردند.

عبدالرضا آقاخانی بیان کرد: در پی دریافت شکایت های متعدد علیه افراد یک شرکت خصوصی مبنی بر اینکه این افراد از بیش از ۳۰۰ نفر از متقاضیان خرید خودرو مبالغ سنگین اخذ و بدون تحویل خودرو متواری شده اند،موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با تشکیل پرونده مقدماتی تحقیقات خود را در رابطه با چگونگی موضوع گزارش شده و مدارک شاکیان را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس پلیس استان اصفهان افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی های علمی، ماموران موفق شدند سه نفر از اعضای این باند به اسامی "ح " ، "م" و "م" را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

وی بیان کرد: با شروع بازجویی های فنی و تخصصی از متهمان ،نهایتا دستگیر شدگان در مواجهه با ادله و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به کلاهبرداری های متعدد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با بررسی کارشناسی صورت گرفته مبلغ کلاهبرداری قریب به ۵۵ میلیارد ریال از بیش از ۳۰۰ نفر شاکی برآورد شده است.

وی خاطر نشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات متهمان بهمراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نوشتن دیدگاه