جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 9528
منتشر شده در جمعه, 10 آبان 1398 16:47
تعداد دیدگاه: 0
هوشیاری-و-استقامت-راه-موفقیت-در-برابر-دشمنان-اسلام-است

ایسنا/کردستانامام‌جمعه سنندج راه موفقیت در برابر مکر دشمنان را هوشیاری، تلاش و استقامت تا شکست...

ایسنا/کردستانامام‌جمعه سنندج راه موفقیت در برابر مکر دشمنان را هوشیاری، تلاش و استقامت تا شکست نهایی دشمنان دانست و گفت: مستکبران و دشمنان ازجمله آمریکا هیچ‌گاه دست‌بردار جامعه اسلامی نبوده و همواره به فکر توطئه ضد مسلمانان هستند.

به گزارش ایسنا، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امروز، 10 آبان ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج با تأکید بر هوشیاری مسلمانان در برابر دشمنان اظهار کرد: دشمنان اسلام هیچ‌گاه از دست‌درازی و تجاوز به کشورهای اسلامی کوتاه نیامده و نخواهند آمد و در این راستا همواره مسلمان باید با هوشیاری کامل توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

وی راه موفقیت در برابر مکر دشمنان را هوشیاری، تلاش و استقامت تا شکست نهایی دشمنان دانست و افزود: مستکبران و دشمنان ازجمله آمریکا هیچ‌گاه دست‌بردار جامعه اسلامی نبوده و همواره به فکر توطئه ضد مسلمانان هستند.

امام‌جمعه سنندج با اشاره به پیروزی و موفقیت کشور اسلامی ایران در برابر توطئه‌های دشمنان بیان کرد: ملت ایران اسلامی به‌واسطه پیروی از رهنمودهای رهبری،  اتحاد و انسجام مردم و دشمن‌شناسی بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک ایام ربیع‌الاول و  آغاز دهه وقف، بر حضور مردم در مجالس مولودی‌خوانی و ذکر و یاد خدا و توجه به نصایح و آموزه‌های دینی تأکید کرد.

ماموستا خدایی عنوان کرد: ما مسلمانان باید با گفتار و عمل خود به رونق وقف در جامعه کمک کنیم تا این امر مهم و خداپسندانه در جامعه اسلامی ازجمله ایران توسعه بیشتری یابد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس فرموده پیامبر(ص) تربیت اولاد صالح، آموزش علم و دانش به دیگران و وقف و کار خیر مانند ساخت مدرسه، مسجد و بیمارستان، فضل و بخشش خداوند را به دنبال دارد، اعلام کرد: براین اساس کسانی که نسبت به این امور اهتمام و توجه بیشتر دارند، مورد رضایت پروردگار و شفاعت پیامبر در روز قیامت قرار می‌گیرند.

امام‌جمعه سنندج در پایان با اشاره به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک برای مردم بی‌گناه و آوارگان سوریه خواستار اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان کردستان به آوارگان سوریه شد.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه