چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403, Wednesday 15 May 2024, مصادف با 7 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 8995
منتشر شده در دوشنبه, 08 مهر 1398 13:30
تعداد دیدگاه: 0
رزمندگان-یمنی-از-رزمندگان-ایرانی-الگو-گرفته‌اند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کوروش کرم‌پور حقیقی نماینده فیروزآباد، فراشبند در نطق...

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کوروش کرم‌پور حقیقی نماینده فیروزآباد، فراشبند در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه 8 مهر 98) پارلمان اظهارداشت: از آقای روحانی به جهت اعلام مواضع مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل و از رزمندگان یمن که از رزمندگان دوران دفاع مقدس ایران الگو گرفتند و شکست بزرگی به لشگریان عربستان وارد کردند تشکر می‌کنم.

وی افزود: امروز شفافیت آرا به یک مطالبه ملی تبدیل شده است. شاهد بوده‌ایم همکاران عزیز دیروز با درک بالایی طرح مذکور را تصویب و به نظر مردم احترام گذاشتند. از مجمع تشخیص مصلحت نظام استدعا دارم با تائید مصوبه مجلس در خصوص حذف بهره مرکب نظام پولی در راستای صلاح مردم اقدام نماید.

کرم‌پور گفت: مطابق ماده 63 قانون برنامه ششم در جهت اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان چرا دولت تاکنون لایحه‌ای را به مجلس ارائه نکرده و چه کسی باید پاسخگوی یک میلیون فرهنگی کشور باشد؟

نماینده فیروزآباد، فراشبند در مجلس شورای اسلامی با توجه به مشکلات حوزه انتخابیه خود اظهارداشت: آبرسانی به استان فارس از طریق دریا امری لازم و ضروری است چگونه به سایر استان‌ها این پروژه آغاز شده اما در برنامه استان فارس نمی‌باشد؟ در اجرای اصل 3 قانون اساسی بند 9 در این خصوص جدیت به عمل آورید. 

وی با بیان اینکه از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم با توجه به اینکه احداث راه آهن شیراز ـ فیروزآباد ـ بوشهر تعطیل یا نیمه فعال می‌باشد آن را راه اندازی کند، اضافه کرد: از رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر ورزش می‌خواهم در جهت اجرای اصل 3 بند 9 قانون اساسی اجرای عدالت در احداث استادیوم 5000 نفری فیروز آباد در برنامه و بودجه سال آینده لحاظ کنند.

کرم‌پور گفت: شاهدیم بعضی از ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها علیرغم تامین منابع مالی و شرایط اجرا، به هر دلیلی از انجام وظایف ذاتی خود کوتاهی می‌کنند قطعاً ضررهای غیرقابل جبرانی در منطقه داشته و هیچ برخوردی در این مورد صورت نمی‌گیرد، لذا مسئولین مربوطه به وظیفه ذاتی خود عمل نمایند.

نماینده فیروزآباد، فراشبند در مجلس شورای اسلامی در پایان نطق خود اظهارداشت: به ترامپ توصیه می‌کنم با تعهد به برجام و لغو تحریم‌های ظالمانه اشتباه و رسوایی بزرگ خود را جبران نمائید. همچنین به دولتمردان اروپایی می‌گویم به جای صدور بیانیه علیه ایران قهرمان به تعهدات برجامی خود عمل کنید، تاکنون ملت ایران جز حرف و وعده از شما چیز دیگری ندیده‌اند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه