جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 8907
منتشر شده در چهارشنبه, 03 مهر 1398 15:21
تعداد دیدگاه: 0
باید-شکرگذار-نعمت‌هایی-مانند-رهبری-باشیم

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید شکرگذار نعمت‌های ارزشمندی چون رهبری باهوش...

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید شکرگذار نعمت‌های ارزشمندی چون رهبری باهوش و با درایت و همچنین جوانان مبتکر در کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انحرافی که پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) در شهر مدینه صورت گرفت و آن را از شهری که مرکز توحید و ایمان و حدیث بود به شهری تبدیل کرد که ابتذال فرهنگی در آن مشهود بود، گفت: دشمنان با دو روشِ مخالفت صریح با دین و تحریف مفاهیم دینی، سبک زندگی مسلمانان را تغییر می­‌دهند.

وی ادامه داد: امروز هم در کشور شاهدیم که دشمنان اسلام با همین روش‌­ها به دنبال تغییر سبک زندگی مردم بوده و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

حجت الاسلام اسلامی که در هفتمین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری سخن می‌گفت همچنین به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، به‌خصوص در حوزه نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: باید به این نکته اشاره کنم که با وجود تلاش‌های دشمنان، پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف داشته‌ایم و در این زمینه باید شکرگذار نعمت‌های ارزشمندی چون رهبری باهوش و با درایت و همچنین جوانان مبتکر در کشور باشیم.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان از شورای نگهبان خواست در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نظارت قانونی و دقیق، مانع حضور افراد ناشایست در مجلس شود.

نوشتن دیدگاه