يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 8380
منتشر شده در پنج شنبه, 07 شهریور 1398 15:30
تعداد دیدگاه: 0
برخی-مواضع-مطرح-شده-در-کشور-پسندیده-نیست-باید-مراقب-نفوذی-ها-بود

رییس ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت هشتم شهریور استان تهران گفت: امروز باید مسئولان ما از شهید رجایی...

رییس ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت هشتم شهریور استان تهران گفت: امروز باید مسئولان ما از شهید رجایی به عنوان الگو و اسوه بهره ببرند.

‌به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی استان تهران در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور شهرستات ورامین در مسجد حضرت سجاد(ع) اظهار کرد: هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا از جمله شهدای هشتم شهریور آن است که بدانیم چه سرمایه هایی برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تقدیم شدند و راه این شهدا ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به ویژگی های شهید رجایی و باهنر افزود: ویژگی شهید رجایی آن بود که خود را مرید ولایت می دانست و مقلد امام بود و هیچگاه سخنان وی در سازمان ملل متحد فراموش نخواهد شد و امروز باید مسئولان ما از شهید رجایی به عنوان الگو و اسوه بهره ببرند.

وی با بیان این نکته که «باید مراقب بود برخی نفوذی ها در بدنه کشور به انقلاب ضربه نزنند» ، ادامه داد: متاسفانه امروز برخی سخنان و مواضع در کشور شنیده می شود که به هیچ عنوان پسندیده نیست.

رییس ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت هشتم شهریور با انتقاد از برخی اتفاقات رخ داده در یکی از مراسم های گرامیداشت هفته دولت متذکر شد: برخی اتفاقات رخ داده در برخی مراسم و برنامه با ارزش های دینی و مذهبی ملت ایران همخوانی ندارد ، هرچند روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری اعلام کرده است که با خاطیان هنجارشکنی اخیر برخورد خواهد شد اما نباید در نظام اسلامی شاهد این اتفاقات باشیم.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه