يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 8356
منتشر شده در چهارشنبه, 06 شهریور 1398 14:32
تعداد دیدگاه: 0
مجلس-نمی‌گذارد-آموزش-و-پرورش-در-اول-مهر-بلاتکلیف-بماند

عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری...

عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به معرفی حاجی میرزایی و مونسان به عنوان وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری به مجلس گفت: محسن حاجی میرزایی و علی اصغر مونسان گزینه‌های مناسبی برای وزارتخانه‌‌های آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری هستند و من به آنها رای مثبت خواهم داد. 

وی افزود: علی اصغر مونسان در طول ریاستش بر سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عملکرد مثبتی در حوزه جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری در کشور داشته و با وجود اعتبارات اندکی که  داشته کارهای زیادی در حوزه مرمت و بازسازی میراث فرهنگی انجام داده  و حوزه صنایع دستی نیز با رشد مواجه بوده است. 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: محسن حاجی میرزایی نیز در حوزه مدیریت کلان فرد موفقی است و می‌تواند از عهده کار در وزارت آموزش و پرورش بربیاید. 

عزیزی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر شروع سال تحصیلی نزدیک است و لازم است تا ما نگذاریم تا وزارت مهمی همانند وزارت آموزش و پرورش بدون متولی باشد و باید با رای مثبت به وزیر پیشنهادی اجازه ندهیم این وزارتخانه بی‌وزیر و بلاتکلیف باشد. 

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور در نامه‌‌ای به رئیس مجلس محسن حاجی میرزایی و علی‌اصغر مونسان را به عنوان وزرای پیشنهادی برای وزراتخانه‌های آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری به مجلس معرفی کرده و جلسه رای اعتماد به این وزرا در روز سه‌شنبه 12 شهریور ماه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه