يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 8237
منتشر شده در پنج شنبه, 31 مرداد 1398 12:46
تعداد دیدگاه: 0
رویکرد-جدید-قوه-قضاییه-موجب-تغییر-رویه-برخی-دستگاه‌های-اجرایی-شده-است

علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،...

علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تقدیر از عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه گفت: نقش قوه قضائیه در سلامت جامعه و توسعه پایدار یک نقش بی‌بدیل است. با توجه به اینکه کنترل و نظارت بر سلامت جامعه و جلوگیری از فسادهایی که بسیار برای کشور خطرناک است، در این مدت کوتاه ما شاهد عملکرد مطلوبی توسط آقای رئیسی در قوه قضائیه در برخورد با مفاسد هستیم.

وی افزود: اگر همین روند توسط قوه قضائیه در برخورد با مفاسد ادامه پیدا کند، بخش قابل توجهی از نابسامانی‌های فعلی کشور مرتفع خواهد شد.

نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در حوزه‌های انتخابیه می‌بینیم که عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه باعث شده تا امید مضاعفی در بین مردم شکل بگیرد و در مقابل ساختار اداری و اجرایی کشور که متاسفانه مراعات نمی‌کردند و در جهت حیف و میل منابع و بی‌توجهی به حق و حقوق مردم حرکت می‌کردند، به خاطر ترسی که در وجودشان ایجاد شده عملکرد محتاطانه‌تری دارند.

گلمرادی خاطرنشان کرد: گستاخی و جسارتی که در دستگاه‌های اجرایی وجود داشت و هر طور که می‌خواستند با مسائل رفتار کنند، امروز به آن صورت مشاهده نمی‌شود و می‌بینیم که این دستگاه‌های اجرایی دست به عصا و با احتیاط حرکت و در جهت صیانت از منابع اقدام می‌کنند.

وی گفت: برخوردهای اخیر با مفسدان در سطوح مختلف مدیریتی باعث شده تا امروز هر کسی به راحتی حاضر نشود مسئولیتی را قبول کند؛ چراکه کسانی که می‌دانند توانایی انجام کاری را ندارند و در اثر سستی باید مواخذه شوند و دیگر مانند سنوات گذشته نیست که مواخذه نشود و اینها نتایج ملموس عملکرد مثبت قوه قضائیه در همین مدت کوتاه با مفاسد است.

نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همان‌طور که گفتم در همین مدت کوتاه یک موفقیت چشمگیر در بحث برخورد با مفاسد شکل گرفته و امیدوارم این روند با قدرت ادامه پیدا کند و ما همچنان شاهد برخورد با مفسدان باشیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نوشتن دیدگاه