يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 6029
منتشر شده در یکشنبه, 08 ارديبهشت 1398 10:57
تعداد دیدگاه: 0
صفوی:
صفوی-آینده-متعلق-به-کشورهای-اسلامی-و-صلح-طلب-است

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: باید بکوشیم تا آینده متعلق به کشورهای اسلامی، ملت های صلح طلب و آزادی خواه شود که این وعده تحقق پذیر خداوند در قرآن است.

 سرلشکر یحیی رحیم صفوی صبح امروز (یکشنبه) طی سخنانی در همایش بین المللی آینده جهان اسلام با اشاره به اهداف این همایش اظهار کرد: اهداف این همایش بین‌المللی عبارت است از شناخت کلان روندها، تغییر و تحولات در 57 کشور اسلام، تاثیر کلان روندها بر ضرورت کشورها در ساخت خود بر اساس محور روندها و رویدادها.

وی افزود: از دیگر اهداف این همایش می توان به نیاز و ضرورت کشورهای اسلامی در ساخت آینده خود، ارائه ابر تصویر یک پارچه بر اساس سه مفهوم اساسی روند خواه، رویداد خواه و اقدامات راهبردی برای عبور از شرایط کنونی ملت های اسلامی اشاره کرد.

رئیس همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ ادامه داد: از دیگر اهداف این همایش جلوگیری و مقابله همه جانبه با نظام سلطه و موسسات تحقیقاتی است که قصد دارند آینده را به ملت و کشورهای اسلامی تحمیل کنند.

صفوی تصریح کرد: قطعا با بهره مندی از مقالات پژوهشگران ایرانی و اسلامی و آزادی خواه، عزم و اراده رهبران این کشورها و مجاهدات زنان و مردان مسلمان، در آینده ای نزدیک شاهد جایگاه برتر جهان اسلام بر مبنای تمدن، فرهنگ و اقتصاد خواهیم بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان با اشاره به خواست شیاطین آمریکا و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: باید بکوشیم تا آینده متعلق به کشورهای اسلامی، ملت های صلح طلب و آزادی خواه شود که این وعده تحقق پذیر خداوند در قرآن است.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه