دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2852
منتشر شده در دوشنبه, 03 خرداد 1395 23:03
تعداد دیدگاه: 0
امیر پوردستان:

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در شرایطی هستیم که جبهه‌ای همچون جنگ احزاب به سرکردگی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه اسلام شکل گرفته است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از فارس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان پیش از ظهر امروز در رزمایش بیت‌المقدس 28 در مرکز نیروی زمینی ارتش واقع در منطقه نصرآباد اصفهان اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی و اسلام عزیز به گام‌های استوار شما و عزم و اراده نیروهای مسلح نگاه می‌کند و در شرایطی هستیم که جبهه‌ای همچون جنگ احزاب تشکیل شده که در گذشته یهود آن‌ها را مدیریت می‌کرد و در حال حاضر نیز رژیم اشغالگر صهیونیستی به همراه آمریکا جبهه‌ای علیه اسلام تشکیل داده‌اند.

وی افزود: شرایط کنونی منطقه به صورتی شده که قطر و عربستان نیز که با هم مخالف هستند در کنار یکدیگر و با کمک آمریکا و گروهک‌های تروریستی با مسلمانان و جمهوری اسلامی می‌جنگند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: امروز جنگ اسلام و کفر است و این میدان زمینه‌ای برای ارتقای آموزش در عملیات رزم است که امیدوارم شما مردان جهادی با آسایش و اطمینان خاطر و تجهیزات کامل در مقابل دشمن ایستادگی کنید.

امیر پوردستان در پایان ضمن تقدیر از همه نیروهای حاضر در رزمایش بیت‌المقدس از تلاش‌های فرماندهان حاضر در این رزمایش قدردانی کرد./

نوشتن دیدگاه