دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2532
منتشر شده در پنج شنبه, 22 بهمن 1394 13:10
تعداد دیدگاه: 0
فرماندار اصفهان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن:

فرماندار اصفهان گفت: از جمله دلایل اصلی وضعیت پایدار و باثبات کشور ما در یک منطقه ناآرام، حضور منسجم مردم در صحنه است. فضل‌الله کفیل در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در اصفهان اظهار کرد: مردم اصفهان، مردمی زمانشناس و آگاه هستند که به شرایط مقاطع مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملاً وقوف دارند و امروز در...

فرماندار اصفهان گفت: از جمله دلایل اصلی وضعیت پایدار و باثبات کشور ما در یک منطقه ناآرام، حضور منسجم مردم در صحنه است.

فضل‌الله کفیل در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در اصفهان اظهار کرد: مردم اصفهان، مردمی زمانشناس و آگاه هستند که به شرایط مقاطع مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملاً وقوف دارند و امروز در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم شاهد حضور پرشکوه مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن هستیم که از قبل نیز همین‌طور پیش‌بینی می‌شد.
وی افزود: امسال شرایط کشور ما متفاوت است؛ شرایط منطقه‌ای ایران بسیار خاص است و تنها کشوری که در این منطقه ناآرام، جزیره ثبات است، کشور ماست.
فرماندار گفت: در پشت تغییرات جدی تروریستی منطقه، مردم ما آرامش و امنیت را به خوبی احساس کرده و می‌کنند و از جمله دلایل اصلی این وضعیت پایدار و باثبات ما حضور منسجم مردم است.
کفیل اضافه کرد: امروز مردم عزیز ما یک بار دیگر صلابت، هوشیاری و انسجام خود را به رخ دنیا خواهند کشید و این انسجام قطعاً پیام امنیت، آرامش و موفقیت و پیام بزرگ حمایت از نظام جمهوری اسلامی را به جهان می‌دهد.
وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پیام دیگری به مردم و کشورهای منطقه می‌دهد که آنجایی که مردم به صورت متحد و منسجم در صحنه باشند، قطعاً پیروزی از آن مردم خواهخد بود.
فرماندار اصفهان با تشکر از حضور منسجم و اثربخش مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: امروز هم برگ زرین دیگری به صفحات تاریخ درخشان اصفهان اضافه شد. این حضور در آستانه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گام اول و باشکوه مردم بود و انشاالله مردم این حرکت منسجم خود را با حضور پرشکوه در انتخابات هفتم اسفندماه تکمیل خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه