يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2529
منتشر شده در چهارشنبه, 21 بهمن 1394 19:12
تعداد دیدگاه: 0
با کناره گیری از گردونه رقابت؛

سید مجید عاملیان دقایقی پیش با حضور در فرمانداری اصفهان از ادامه حضور در صحنه رقابت انتخابات مجلس دهم انصراف داد و اولین فرهنگی انصراف داده به منظور محترم شمردن خرد جمعی نام گرفت. وی که یکی از 11 اصولگرایان منتخب برای راهیابی به لیست 5 نفره بود، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همراز ،...

سید مجید عاملیان دقایقی پیش با حضور در فرمانداری اصفهان از ادامه حضور در صحنه رقابت انتخابات مجلس دهم انصراف داد و اولین فرهنگی انصراف داده به منظور محترم شمردن خرد جمعی نام گرفت.

وی که یکی از 11 اصولگرایان منتخب برای راهیابی به لیست 5 نفره بود، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همراز، اظهار کرد: این انصراف در جهت احترام به خرد جمعی است.

وی دربیانیه ای افزود: از منتخبین مردم که به مجلس شورای اسلامی راه می یابند انتظار دارم در زمینه ارتقای وضعیت فعلی آموزش و پرورش و بهبود اوضاع تلاش کنند و نگرش کوچک انگاری این نهاد بزرگ فرهنگی و آموزشی را اصلاح نمایند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با تبریک ایام ا... دهه فجر، نماد همدلی و اتحاد مردم ایران، و تشکر از همراهی یکایک عزیزانی که به منظور اعتلای امر مقدس تعلیم و تربیت، مشوق و دعوت کننده اینجانب جهت حضور در صحنه انتخابات بودند؛ و با عنایت به محترم شمردن خِرد جمعی و تکلیف مداری و اینکه خدمت درعرصه فرهنگ و تعلیم و تربیت منحصر به حضور در مجلس شورای اسلامی نیست، ضمن اعلام انصراف از حضور در صحنه انتخابات ، از همه همراهان صدیق و دلسوزکمال تشکر را دارم و به عنوان یک معلم درد آشنا، از منتخبین دوره آینده مجلس شورای اسلامی، که ان شاءالله با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای انتخاب خواهند شد، می خواهم بزرگترین دغدغه مقام معظم رهبری، یعنی توجه به فرهنگ و تعلیم و تربیت را به طور جدی وجهه همت خود قرار داده و گامی موثر جهت اصلاح تفکر کوچک انگاری آموزش و پرورش و رفع تبعیض از جامعه فرهنگیان و نهایتا اعتلای تعلیم و تربیت بردارند؛ چرا که به این باور یقین دارم که رفع بسیاری از معضلات کشور از بستر تغییر نگاه و نگرش به تعلیم و تربیت محقق خواهد شد.

 مایفتح الله للناس من رحمته فلاممسک لها
دری که خدا از رحمت به روی مردم بگشاید هیچ کس نتواند بست - فاطر 2

 سید مجید عاملیان

نوشتن دیدگاه