يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2483
منتشر شده در پنج شنبه, 10 دی 1394 16:44
تعداد دیدگاه: 0
عضو مجمع اصولګرایان:

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان، وضعیت اصولگرایان را وضعیت مناسبی دانست و حضور آن ها در تمام عرصه های سیاسی را حضور حداکثری بیان کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، ابوالفضل قربانی عضو در نشست خبری اعلام مواضع مجمع اصولگرایان اصفهان ګفت:در حال حاضر مجموعه اصولګرایان نسبت به دوره های قبلی در بهترین...

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان، وضعیت اصولگرایان را وضعیت مناسبی دانست و حضور آن ها در تمام عرصه های سیاسی را حضور حداکثری بیان کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، ابوالفضل قربانی عضو در نشست خبری اعلام مواضع مجمع اصولگرایان اصفهان ګفت:در حال حاضر مجموعه اصولګرایان نسبت به دوره های قبلی در بهترین وضعیت هستند و با قوت و قدرت در تمامی صحنه ها حضو فعال خواهند داشت.
وی اظهار کرد: در منشور تهیه شده اصولگرایی، رعایت به اصول دموکراسی ،احترام به آرا و نظرات وتمکین به رای اکثریت ودر مواقع اختلاف، سپردن تصمیم به روحانیون معظم و سر فرود آوردن همه مجموعه اصول ګرایی در برابر این تصمیم از اساس و اصول اصلی این حرکت جدید است.
عضو مجمع اصولگرایان اصفهان تصریح کرد: استفاده از همه ظرفیت های موجود اصول ګرایی و پرهیز از ګروه ګرایی از برنامه هایی است که در این حرکت جدید اتفاق خواهد افتاد.
وی خاطر نشان کرد :در حال حاظر یک جمع ۲۴نفره به عنوان شورای هماهنګی اصولګرایان در استان فعالیت می کند که متشکل از نماینده همه تشکل ها و همه صاحب نظران در حوزه اصولګرایی است.
وی اضافه کرد :از آنجایی که اصولګرایی برګرفته ای از آموزه های دینی است ما هیچګونه کوتاهی در برابر انحرافات و همچنین فتنه و فتنه ګران نخواهیم داشت و به این حرکت انقلابی ادامه می دهیم.
عضو مجمع اصولګرایان ادامه داد :مردم حمایت خود را از اصول ګرایی در صحنه های مختلف نشان داده اند و به نظر می رسد در انتخابات پیش رو نیز بار دیگر مردم از این طیف فکری و سیاسی حمایت خوبی داشته باشند.
قربانی در پایان افزود :اګر نمایندګانی برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان انتخاب می شوند باید شاخصه های اصولګرایی را به طور احسن در خود داشته باشند و افرادی به مجلس راه پیدا کنند که به انقلاب ارادت داشته و همچنین مورد مقبولیت مردم باشند و وقتی وارد مجلس شدند برای کشور مفید باشند.

دیدگاه‌ها  
  0
به نظر من سر لیست اصولگرایان باید حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید مصطفی طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه درسازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کل کشور باشد. ایشان ۸ سال نماینده مجلس بوده اند (دو دوره ) و اخوی زاده حضرت آیت الله حاج سید یوسف طباطبایی نژاد می باشند و باتوجه به خوشنامی این خاندان و توان بالای ایشان که رییس مجمع نمایندگان اصفهان هم بوده اند مناسب ترین فرد در این دوره مجلس شورای اسلامی می باشند
  0
سامانه جامع اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات مردمی تام
تام افقی نو در اطلاع رسانی انتخابات
اپلیکیشن موبایلی ویژه نامزدهای انتخاباتی - 29بهمن تا 5اسفند ماه 1394
انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دهم و مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم (اسفند94)
اطلاعات عمومی و اختصاصی نامزدهای انتخاباتی در کل کشور
دارای مجوز رسمی به شماره 20105525 از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر http://www.taam.ir
شماره سامانه تلفن گویا (086)33127088-9
شماره سامانه پیامک 30007650005255
نوشتن دیدگاه