يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2482
منتشر شده در پنج شنبه, 10 دی 1394 16:27
تعداد دیدگاه: 0
دبیر مجمع اصولګرایان استان اصفهان:

دبیر مجمع اصولګرایان از احساس نیاز تشکلی برای اتحاد اصولگرایان در اصفهان از سال ها قبل خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،حجت الاسلام و المسلمین باطنی درنشست خبری اعلام مواضع و برنامه های مجمع اصولګرایان گفت: از خیلی وقت پیش نیازبه وجود تشکلی برای انسجام و اتحاد اصولگرایان به چشم می خورد...

دبیر مجمع اصولګرایان از احساس نیاز تشکلی برای اتحاد اصولگرایان در اصفهان از سال ها قبل خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،حجت الاسلام و المسلمین باطنی درنشست خبری اعلام مواضع و برنامه های مجمع اصولګرایان گفت: از خیلی وقت پیش نیازبه وجود تشکلی برای انسجام و اتحاد اصولگرایان به چشم می خورد و در پاسخ به این نیاز آیت الله مهدوی، حجج الاسلام بهشتی نژاد و سالک در این زمینه پیشقدم شدند و حرکتی را آغاز کردند که ینن حرکت تشکیل مجمع اصولگرایان در اصفهان بود.
وی خاطر نشان کرد هدف از ایجاد این تشکل، همدلی و وحدت میان نیروهای وفادار به انقلاب و وفاداربه امام بوده و اعضای این حزب سیاسی طی جلساتی منسجم در فضایی آرام دور هم جمع می شوند و مسایل خود را مطرح می کنند.
باطنی اضافه کرد:تاکنون ګروه های مختلف،جریانات و افراد تاثیر ګذاری از این دعوت استقبال کردند و جلسات اولیه برگزار شد و در همان جلسات اصولگرایان اذعان می کردند که این کار لازم بوده ولی بر این نکته تاکید داشتند که نقطه پایانی این اتحاد انتخابات نیست و این حرکت همچنان ادامه خواهد داشت.
دبیر مجمع اصولګرایان اصفهان ادامه داد:ما نمیتوانیم چشممان را به رویداد مهمی چون انتخابت ببندیم اما جریان اصولګرایی دایره بزرگی راشامل می شود که همه دلدادګان به اسلام وجمهوری اسلامی در آن شامل می شوند.
وی شرط اصلی اصولگرایی را پذیرفتن منشور اصولگرایی بیان کرد و افزود:مجمع اصولګرایان اصفهان،جمعیت وفاداران انقلاب،حزب موتلفه،کانون اندیشه و تمدن اسلامی،جبهه پایداری انقلاب (اصفهان)،جمعیت پیشګامان انقلاب، جمعیت همیاران انقلاب ،جمعیت رویش انقلاب،جمعیت مبلغان انقلاب،انجمن اسلامی پزشکان،جامعه اسلامی زینب،جامعه اسلامی فرهنګیان،جامعه اسلامی کارګران،جامعه اسلامی کارمندان،جامعه اسلامی مهندسین،جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان،جمعیت ایثارګران،جامعه جوانان متحد اصفهان و جمعیت رهپویان انقلاب از جمله مهمترین تشکل هایی هستند که منشور اصولگرایی را در اصفهان پذیرفته اند.
باطنی در ادامه ګفت:شورای هماهنګی منتخب مجمع اصولګرایان برای تشکیل لیست کاندیداها فرآیند ی را تعریف کرده در قالب این فرایند پس از نشست و جلسه با کاندیداها افراد عمل گرا را معرفی خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه