دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2475
منتشر شده در چهارشنبه, 09 دی 1394 10:36
تعداد دیدگاه: 0
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید وقایع 9 دی را حمایت و علاقمندی مردم به ولایت فقیه نام ببریم چرا که در تمام مباحث سیاسی که در آن زمان اتفاق افتاد، لبه ی تیز حملات دشمن به سمت ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با هوشیاری و بیداری مردم سرنگون شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل...

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید وقایع 9 دی را حمایت و علاقمندی مردم به ولایت فقیه نام ببریم چرا که در تمام مباحث سیاسی که در آن زمان اتفاق افتاد، لبه ی تیز حملات دشمن به سمت ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با هوشیاری و بیداری مردم سرنگون شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز و به نقل از ایمنا،ابوالفضل قربانی تاکید کرد: 9 دی ماه سال 1388 انقلاب بزرگی در صحنه ی سیاسی کشور ما اتفاق افتاد که می توان اذعان کرد ارزش آن کمتر از تسخیر لانه جاسوسی امریکا نبود.
وی با اشاره به اینکه در جریان این فتنه قصد دشمنان براندازی نظام برخاسته از تعلیمات اسلامی بود، ادامه داد: در واقع خودباختگان به بیگانگان قصد مقابله با اسلام و ولایت را داشتند که شاهد ادعا این بود که آنها در روز عاشورا با اهانت به مقدسات اسلام به خصوص مقام شامخ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نشان دادند که پایبند به هیچ مرام و آیینی نیستند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: بصیرتی که مردم در روز 9 دی با حضور در حماسه ای سیاسی از خود نشان دادند تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرد و این حرکت خودجوش مردمی انقلاب را بیمه کرد.
وی اظهارداشت: در واقع باید حماسه 9 دی را حمایت و علاقمندی مردم به ولایت فقیه نام ببریم چرا که در تمام مباحث سیاسی که در آن زمان اتفاق افتاد لبه تیز حملات دشمن به سمت ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با هوشیاری و بیداری مردم سرنگون شد.
قربانی بیان کرد: باید هر سال این روز را گرامی داشت تا همگان در آینده بیشتر مراقب حرکات دشمنان باشند.

نوشتن دیدگاه