دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2412
منتشر شده در سه شنبه, 26 آبان 1394 23:08
تعداد دیدگاه: 0

خبرهای تایید نشده این روز ها از احتمال تغییر در سطح مدیریت اجرایی استان اصفهان حکایت دارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،یک منبع آگاه در وزارت کشور از احتمال تغییرات سطوح مختلف مدیریتی این وزارت خانه از جمله چند استاندار خبر داد. وی تغییر در سطح استانداری اصفهان را نیز دور از انتظار ندانست و...

خبرهای تایید نشده این روز ها از احتمال تغییر در سطح مدیریت اجرایی استان اصفهان حکایت دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،یک منبع آگاه در وزارت کشور از احتمال تغییرات سطوح مختلف مدیریتی این وزارت خانه از جمله چند استاندار خبر داد.
وی تغییر در سطح استانداری اصفهان را نیز دور از انتظار ندانست و گفت:قرار است از تجربیات استاندارفعلی اصفهان در وزارت کشور استفاده شود.
اما برخی از کارشناسان پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت آن برای دولت را نشانه ای برای غیر موثق بودن این خبر می دانند.
آنها معتقدند تاکنون مرسوم نبوده وزارت کشور مجریان انتخاباتی را در آستانه برگزاری انتخاباتی بزرگ جابجا نماید.
اما پیش از این رحمانی فضلی، وزیر کشور دولت یازدهم در سفر به استان اصفهان گفته بود:"اگرلازم باشد،در شب انتخابات هم استانداران و فرمانداران را جابجا می کنیم."
البته موضوع تغییر استاندار دولت یازدهم در اصفهان برای اولین بار نیست که برسر زبان ها می افتد،چندی قبل نیز این موضوع به صورت محفلی بیان شده بود،اما مسئولان استانداری اصفهان آن را تکذیب کردند و گفتند:هرچند وزیر کشور حق دارد دست به تغییر استاندران بزند،اما تاکنون چنین موضوعی مطرح نبوده و خبری نیز در این زمینه به استانداری اصفهان نرسیده است.
بنا بر این گزارش، رسول زرگرپور از تاریخ 31 شهریور سال 92 به عنوان استاندار اصفهان معرفی شد و تاکنون توانسته اجرای اقدامات مهمی چون طرح 9 ماده ای شورای عالی آب کشور،اجرای طرح وفاق احزاب و تشکل های سیاسی در سال همدلی و همزبانی، پیگیری طرح های آبی بزرگ از جمله بهشت آباد،پیگیری راه اندازی متروی اصفهان،انتقال اجرای طرح ورزشگاه نقش جهان به شرکت فولاد مبارکه،پیشبرد عملیات اجرایی مصلی اصفهان و ... را که به عنوان طرح های برزمین مانده استان شناخته می شد،را به نام خود در دوران تصدی مسئولیت خود ثبت نماید.
وی متولد سال 1333 و دارای فوق لیسانس راه و ساختمان از دانشگاه شیراز و دکترای رشته مدیریت استراتژیک در دانشگاه عالی دفاع ملی است.
زرگر پور در سال‌های ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸ به عنوان معاون برنامه‌ریزی وزارت جهاد سازندگی مشغول به فعالیت بوده‌است.

استاندار فعلی اصفهان مسئولیت‌هایی چون معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور در سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ و معاون امور آب وزارت نیرو در سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۰ را به عهده داشته‌است.
زرگر پور در ۱۶ مهر ۱۳۸۴ از سوی وزیر نیروی وقت، پرویز فتاح به عنوان معاون وزارت نیرو در امور آب انتخاب شده بود.
وی همچنین مسئول ستاد جهاد سازندگی شهرستان سمیرم اصفهان، مسئول کمیته عمران جهاد سازندگی استان اصفهان، مسئول جهاد سازندگی استان اصفهان، معاون برنامه‌ریزی وزارت جهاد سازندگی، معاون امور عمرانی وزارت کشور، قائم‌مقام شورای اسلامی شهر تهران، رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه کشور، رئیس شورای عالی حمل و نقل و ترافیک کشور، معاون امور آب وزارت نیرو، رئیس کمیته ملی سدهای بزرگ کشور، رئیس کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران، مشاور وزیر نیرو و عضو هیات مدیره شرکت مدیریت پژوهش‌های نیروگاهی ایران را در کارنامه خود دارد.

او همچنین عضویت در شورای پول و اعتبار، عضویت در شورای عالی بانک‌ها، عضویت در ستاد طرح‌های مهم انقلاب، عضویت در ستاد بسیج اقتصادی، عضویت در کمیسیون شورای اقتصاد، عضویت در شورای عالی ترابری کشور، عضویت در شورای برنامه‌ریزی مسکن و شهرسازی در برنامه دوم توسعه و عضویت در شورای عالی اقیانوس‌شناسی را در کارنامه خود دارد.

نوشتن دیدگاه