چهارشنبه 9 خرداد 1403, Wednesday 29 May 2024, مصادف با 21 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2105
منتشر شده در سه شنبه, 13 مرداد 1394 10:08
تعداد دیدگاه: 0

آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه جنجال‌آفرینی صنفی در مسیر رسیدگی به پرونده‌های مختلف از جمله حوادث اخیر در اردبیل و استان فارس را در اقدامات عادلانه و قانونمند این قوه بی‌تأثیر دانست. آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، در جلسه دیروز مسئولان عالی قضایی با اشاره به برخی حوادث اخیر در کشور و...

 

آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه جنجال‌آفرینی صنفی در مسیر رسیدگی به پرونده‌های مختلف از جمله حوادث اخیر در اردبیل و استان فارس را در اقدامات عادلانه و قانونمند این قوه بی‌تأثیر دانست.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، در جلسه دیروز مسئولان عالی قضایی با اشاره به برخی حوادث اخیر در کشور و جنجال‌آفرینی‌های صنفی در پرونده‌های پزشکی اخیر گفت: نباید به بهانه یکی دو حادثه خدمات دستگاه قضایی زیر سؤال برود و هجمه علیه قوه قضائیه و کارکنان قضایی صورت گیرد.

وقتی چنین حادثه‌ای رخ می‌دهد که ابعاد مختلف دارد، چگونه است که یک نهاد پزشکی کشور اعلام عزای عمومی می‌کند و حتی برخی آن را مرتبط به قوه قضائیه می‌کنند، در حالی که وقوع حادثه هیچ ربطی به دستگاه قضایی ندارد و فقط دستگاه قضا باید به دقت و با توجه به تمام ابعاد، آن را بررسی کند.

وی افزود: در خصوص حادثه بیمارستانی در استان فارس ما گفتیم که چنین کاری را نمی‌کنیم چرا که باید ابعاد قضیه مشخص شود.البته دستبند زدن کار قوه قضائیه نیست بلکه از سوی ضابط قضایی و در مقام اجرای قانون انجام می‌شود.

نوشتن دیدگاه