جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20145
منتشر شده در شنبه, 30 مرداد 1400 17:07
تعداد دیدگاه: 0

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ، علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی...

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ، علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در دفاع از برنامه‌های باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: باید عنوان کرد وی و نسلی که به آن متعلق است مظلوم مانده است؛15 سال سن داشتم که جوانان 20 ساله در جبهه‌ها بدون سابقه وزارت و وکالت از میهن دفاع کردند؛ مگر همت‌ها و باکری‌ها جز عشق و ایثار چیزی در کوله‌های خود داشتند.

نماینده سبزوار درمجلس ادامه داد: ژنرال‌های پرمدعا چه بر سر ملت‌ها آورده‌اند؟ آیا وقت آن نرسیده که از پیله بسته مدیریتی 40 ساله خارج شویم.

عنابستانی افزود: برخی می‌گویند کشور در شرایط حساسی است و فرصت آزمون و خطا وجود ندارد، باید به آنها گفت آیا در زمان جنگ شرایط بحرانی نبود؛ در این شرایط نیاز به افرادی شجاع، جوان، غیرمحافظه‌کار و کاری وجود دارد تا کشور را به سمت تغییر سوق دهند.

وی بیان کرد: نسل جوان گذشته 40 سال در مسند وزارت نشسته است اما نسل کنونی که دارای برنامه است خون‌ دل‌هایی از اصحاب صندلی و ژنرال‌های پرمدعا دیده است که می‌خواهند دست آنها از قدرت کوتاه باشد و این در حالی است که این نسل سکوت کرده است و چشمشان به بازماندگان خیبر است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: مجلس انقلابی مملو از زخم خوردگان جنگ است لذا باید به نسلی که ایده دارد و فردایی که عاری از ژنرال‌های پرمدعا است فرصت دهد.

وی تصریح کرد: باغگلی دارای برنامه بوده و متخصص است و باید در مظلومیتش گفت زمانی که کسی وی را نمی‌شناخت و برنامه‌هایش را نشنیده بود تخریب ها علیه‌اش شروع شد.

انتهای‌پیام/

نوشتن دیدگاه