دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1751
منتشر شده در شنبه, 01 فروردين 1394 15:32
تعداد دیدگاه: 0
نماینده مردم اصفهان در مجلس:

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همزبانی مردم در مذاکرات نیز باید خودش را نشان دهد و تیم مذاکره کننده بداند زبان ملت در مذاکرات هسته‌ای است. حمیدرضا فولادگر با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال 94 و نامگذاری سال جدید، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه...

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همزبانی مردم در مذاکرات نیز باید خودش را نشان دهد و تیم مذاکره کننده بداند زبان ملت در مذاکرات هسته‌ای است.

حمیدرضا فولادگر  با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال 94 و نامگذاری سال جدید، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بوده که موجب قوام و استحکام نظام است و از آنجایی که دولت به عنوان خدمتگزار مردم مطرح می‌شود ارتباط متقابل میان مردم و دولت باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه همدلی و هم‌زبانی علاوه بر صمیمت چشم بیدار مردم را می‌طلبد، تصریح کرد: این دو مقوله سبب می‌شود دولت در مسیر انقلاب و وظایف خودش حرکت کرده و از آن خارج نشود، در عین حال مردم نیز باید حمایت لازم را از دولت داشته باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم بارها نشان داده‌اند که مسیرشان مسیر انقلاب و اسلام بوده و ثابت کرده‌اند هر دولتی که قصد انجام خدمت برای آنها را داشته باشد از آن حمایت می‌کنند و در صورتی که دولتی هم در مسیر انحراف و فتنه‌گری بیافتد این مردم هستند که بر دولت نظارت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: کارهای بسیار سنگینی از جمله انتخابات با توجه به شرایط حساس کنونی در سال جاری پیش روی دولت است و با توجه به این مسائل این نامگذاری برای سال جدید انجام شده است.

فولادگر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و لزوم همکاری و همدلی ملت و دولت افزود: تیم مذاکره کننده ایران به دلیل همزبانی و دفاع از منافع مردم از موازین نظام دفاع می‌کنند.

وی اضافه کرد: مردم همانطور که از تیم مذاکره کننده دفاع می‌کنند به همان صورت نیز از آنها می‌خواهند موازین اصلی، چارچوب‌ها و خطوط قرمز نظام را حفظ کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همزبانی مردم در مذاکرات نیز باید خودش را نشان دهد و تیم مذاکره کننده بدانند زبان ملت در مذاکرات هسته‌ای است.

 

منبع:فارس

نوشتن دیدگاه