جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16405
منتشر شده در پنج شنبه, 18 دی 1399 08:15
تعداد دیدگاه: 0
مردم-کرمانشاه-در-همه-عرصه‌ها-خوب-امتحان-پس-داده‌اند

ایسنا/کرمانشاه رییس قوه قضاییه گفت: مردم استان کرمانشاه هم در هشت سال دفاع مقدس خوب درخشیدند و هم...

ایسنا/کرمانشاه رییس قوه قضاییه گفت: مردم استان کرمانشاه هم در هشت سال دفاع مقدس خوب درخشیدند و هم در دیگر عرصه ها خوب امتحان پس داده‌اند.

آیت الله رییسی در بدو ورود به کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش آفرینی مردم استان در طول هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: استان کرمانشاه هم در آغاز جنگ تحمیلی نقش آفرین جدی بود و هم در پایان دفاع مقدس و مردان غیور و زنان با همت این استان در مقابل دشمنان و منافقین ایستادگی کردند و در صحنه‌های دیگر هم به خوبی امتحان خود را پس دادند.

وی ادامه داد: امروز توفیق دست داد تا در ادامه سفرهای استانی به کرمانشاه سفر کنیم، البته از این جهت که بواسطه شرایط کرونایی نمی توانیم در این سفر نشست های مردمی داشته باشیم، متاسفیم، اما به هر میزان که بشود جلساتی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: قبل از انجام این سفر ۲۳ نفر از همکاران را به این استان اعزام کردیم تا در جای جای استان مسائل قضایی و مشکلات و مسائل اداری و سازمانی را بررسی کنند که گزارشات آنها را دریافت کرده و امروز در نشستی با مدیران استان و همکاران قضایی هم از نقطه نظرات آنها مطلع شده و هم نکاتی را خدمت آنها خواهیم گفت.

آیت الله رییسی افزود: همچنین نشستی با برخی فرهیختگان استان و نمایندگان مردم خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: مجموعه بررسی ها و تحقیقات میدانی که دوستان انجام دادند و نتیجه نشست ها را در جلسه شورای عالی قوه قضاییه بررسی خواهیم کرد و برخی مسائل را که می شود در استان تصمیم گیری کرد همین جا در مورد آنها تصمیم خواهیم گرفت و رفع برخی مشکلات و کاستی ها را هم در مرکز دنبال می کنیم.

وی افزود: امیدواریم در این سفر آنچه وظیفه مان است را انجام داده و نتایج خوبی داشته باشد.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه