جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15998
منتشر شده در دوشنبه, 24 آذر 1399 17:59
تعداد دیدگاه: 0
به منظور جلوگیری از تردد‌های غیر ضروری وکاهش آلاینده‌ها؛

طرح زوج و فرد از امروز تا پایان هفته در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان اعمال می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان گفت: بر اساس تصمیم جدید این ستاد از امروز تا پایان هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعد ازظهر همچنین ۱۶ تا ۲۱ قانون طرح زوج و فرد برای کاهش تردد‌های شهری و کاهش آلاینده‌ها در هسته مرکزی شهر اصفهان اجرا می‌شود.
حجت الله غلامی افزود: همچنین این ستاد با نزدیک شدن شب یلدا برای جلوگیری از تردد‌های غیرضروری خودروها، محدودیت‌های دیگری را از ۲۸ آذر در روز‌های جمعه، شنبه و یک شنبه هفته آینده به ستاد ملی کرونا پیشنهاد کرده است که در صورت موافقت در استان اصفهان اجراخواهد شد.
وی، اعمال محدودیت‌های آذر را در کاهش ابتلا به کرونا در استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی از ابتدای آذر تاکنون از ۲۴ شهرستان این استان، ۲۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، دو شهرستان در وضعیت زرد قرار دهند و از وضعیت قرمز خارج شدیم.
سخنگوی ستاد استانی کرونا در اصفهان افزود : همچنین با اعمال محدودیت‌های جدید مقرر شد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد از تردد خودرو‌ها ممنوع شود که متناسب با ظرفیت وتوان نیروی انتظامی در شهرستان‌های نارجی اعمال می‌شود.

نوشتن دیدگاه