چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403, Wednesday 8 May 2024, مصادف با 29 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1553
منتشر شده در دوشنبه, 13 بهمن 1393 16:24
تعداد دیدگاه: 0
نماینده مردم لنجان در مجلس:

همراز: نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم حضور پرشورمردم دربرنامه های عمومی اعضای هیئت دولت در اصفهان گفت: ضروری است طرح‌هایی که منجر به کاهش آلودگی هوای استان می‌شوند در سفر رئیس جمهور به استان مورد توجه قرار گیرند. مجید منصوری با بیان اینکه رئیس‌جمهور تا چند روز آینده به...

همراز: نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم حضور پرشورمردم دربرنامه های عمومی اعضای هیئت دولت در اصفهان گفت: ضروری است طرح‌هایی که منجر به کاهش آلودگی هوای استان می‌شوند در سفر رئیس جمهور به استان مورد توجه قرار گیرند.

مجید منصوری با بیان اینکه رئیس‌جمهور تا چند روز آینده به استان سفر می‌کند، اظهار کرد: باید توجه داشت که این سفر پروژه‌ محور نیست و مردم می توانند با حضور پرشورشان مسایل اجتماعی استان را به گوش مسئولان برسانند.

وی ادامه داد: البته طرح‌های عمرانی و در حال اتمام در این سفر مورد پیگیری قرار می‌گیرند اما به دلیل مشکلات مالی دولت، پروژه جدیدی کلنگ‌زنی نخواهد شد و تکمیل پروژه‌های قبلی پیگیری می‌شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح‌هایی در استان در حال پیگیری هستند که با مشکلاتی در روند اجرایی خود مواجه هستند و امیدواریم برای برطرف شدن مشکل این پروژه‌ها در این سفر اقداماتی شکل گیرد.

وی به برخی از مشکلات استان اشاره کرد و گفت: طرح‌هایی که منجر به کاهش آلودگی هوای استان می‌شوند باید در اولویت‌ها قرار گیرند.

منصوری تصریح کرد: برای نمونه برای تغییر سوخت نیروگاه‌های بزرگ استان که در حال حاضر با مازوت کار می‌کنند نیاز به سرمایه‌گذاری هست و همزمان با سفر رئیس جمهور به استان می‌توان برای جذب سرمایه‌گذاری برای این موضوع برنامه‌ریزی کرد.

وی اعلام کرد: علاوه بر این باید زمینه‌ای فراهم شود تا تسهیلاتی در اختیار مجتمع فولاد و ذوب‌آهن قرار گیرد تا بتوانند میزان آلایندگی خود را کاهش دهند.

 

منبع:فارس

نوشتن دیدگاه