جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1494
منتشر شده در پنج شنبه, 11 دی 1348 00:00
تعداد دیدگاه: 0

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: انتخابات ریاست جمهوری به گروه، جناح و یا قشر خاصی تعلق نداشت بلکه این رای، رای تمامی مردم به اصل نظام و موجودی و عظمت آن بود. حجت‌الاسلام و المسلمین حسین اژدری اظهار داشت: خدا را شاکریم که ملت ایران توانست در آزمون بزرگ 24 خرداد بزرگترین جهاد سیاسی را با...

oghaf

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: انتخابات ریاست جمهوری به گروه، جناح و یا قشر خاصی تعلق نداشت بلکه این رای، رای تمامی مردم به اصل نظام و موجودی و عظمت آن بود.

 

 

 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین اژدری اظهار داشت: خدا را شاکریم که ملت ایران توانست در آزمون بزرگ 24 خرداد بزرگترین جهاد سیاسی را با حضور حداکثری مردم در انتخابات رقم بزند.

وی تصریح کرد: قطعا تمام بیگانگان، غول‌های استکبار و رسانه‌ها روند انتخاباتی نظام جمهوری اسلامی و حضور مردم پای صندوق‌های رای را رصد می‌کردند و پس از مشاهده صفوف مردم بسیاری از سیاست‌های خارجی خود را علیه نظام تغییر دادند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: مردم با حضورشان در صحنه نشان دادند که پای نظام، ارزش‌های نظام و خون شهیدان ایستاده‌اند و با امامشان عهد بسته و با رهبر خود میثاق بسته‌اند.

وی افزود: رای مردم رای به نظام، ارزش‌ها و عظمت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و رای اعتماد به این نظام و در کل رای به مصونیت ملی برای نظام مقدس بود.

اژدری اضافه کرد: هر کدام از آرای مردم مانند موشکی بسیار قوی است که علیه استکبار شلیک شد و قدرت مانور و تخریب بسیار وسیعی داشت.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های بیگانه در گذشته در خصوص انتخابات علیه ملت ایران و انتخابات شکل گرفته صحبت می‌کردند، گفت: با توجه به حضور پرشور و چشمگیر مردم، رسانه‌های بیگانه نه تنها نتوانستند حضور آنان را مخفی کنند بلکه آن را نیز تایید کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: البته آنان تعبیر‌های دیگری در این خصوص داشتند اما به فرموده رهبر معظم انقلاب مردم آمده بودند تا به نظام رای دهند و رای به نظام رای به امنیت، عزت و عظمت نظام است.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: خوشبختانه شخصی مدیر و مدبر که سال‌ها سابقه اجرایی خوبی هم داشتند به عنوان رئیس جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخاب شدند.

اژدری تصریح کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی باید چهار سال سکان‌دار قوه مجریه باشند و بتوانند به قول‌هایی که به مردم داده‌اند عمل کنند چرا که در همین راستا رهبری فرمودند باید آنان که آمده‌اند قول‌هایشان را ببینند و پس از یک سال روند کاری خود را بازبینی کنند تا مشخص شود وعده‌هایی که به مردم داده‌اند تا چه حد تحقق یافته است.

وی خاطر نشان کرد: خداوند عنایت ویژه‌ای به نظام جمهوری اسلامی ایران و مملکت ما دارد و این خود علت حضور پرشور مردم و انتخاب انسانی وارسته و والا برای در دستگیری امور بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرموده‌اند"حتی ضد انقلاب‌ها نیز باید در این انتخابات حضور داشته باشند چرا که رای آنها رای به عظمت مملکت است و آنان نیز ایران و خاک ایران را دوست دارند"، گفت: این انتخابات به گروه، جناح و یا قشر خاصی تعلق نداشت بلکه این رای، رای تمامی مردم به اصل نظام و موجودی و عظمت نظام بود و در کنار آن انسانی وارسته برای ریاست جمهوری انتخاب شد.

وی ادامه داد: مصادره آرا بزرگ‌ترین اشتباه در انتخابات ریاست جمهوری است.

اژدری در ادامه صحبت‌های خود به نقش اوقاف در انتخابات اشاره کرد و افزود: از ابتدای امر مبنا بر ترغیب و تشویق مردم به حضور حداکثری پای صندوق‌های رای توسط بقاع متبرکه و امامزادگان در سطح استان و شهرستان‌ها بود که در این خصوص در بقاع متبرکه جلساتی برگزار شد و با نصب بنرهای مرتبط به تقویت این امر پرداختیم.

وی افزود: در این خصوص اوقاف نقش عظیمی در سوق دادن مردم پای صندوق‌های رای ایفا کرد و اکثر مساجد جزو شعبات اخذ رای محسوب می‌شد و خوشبختانه با همکاری هیات امنای مساجد و امامزادگان انتخابات با قوت هرچه تمامتر برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: انتخابات ریاست جمهوری به گروه، جناح و یا قشر خاصی تعلق نداشت بلکه این رای، رای تمامی مردم به اصل نظام و موجودی و عظمت آن بود.

نوشتن دیدگاه