يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7349
منتشر شده در شنبه, 15 تیر 1398 16:01
تعداد دیدگاه: 0
آغاز-طرح-چهره‌نگاری-۲هزار-و-۵۰۰-نیروی-تفکیک-پسماند-در-آینده-نزدیک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آغاز عملیات چهره نگاری نیروهای تفکیک پسماند در...

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آغاز عملیات چهره نگاری نیروهای تفکیک پسماند در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا عبدلی با اشاره به ضرورت ساماندهی و چهره نگاری از نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با این اقدام به طور حتم کارگران غیر مجاز شناسایی می شوند؛ در حال حاضر ۱۵ هزار و ۱۰۰ نفر از پرسنلی که درگیر نظافت و پاکسازی سطح شهر هستند عمدتاً ثبت چهره شده اند.

وی با اشاره به ثبت الکترونیکی چهره نیروهای خدمات شهری و ساماندهی مشخصات این افراد تصریح کرد: همچنین ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای تفکیک پسماند طی یک الی ۲ ماه آینده ثبت چهره خواهند شد تا جداسازی لازم از زباله گردها صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: این اقدام باعث می شود تا کلونی های غیرمجاز، کارتن خواب ها و اهالی برخی از محلات که اقدام به جمع آوری غیرقانونی زباله می کنند از نیروهای خدمات شهری درگیر در مناطق و نواحی تفکیک شوند.

عبدلی با تاکید بر برخورد قانونی با پیمانکاران متخلف تصریح کرد: برخورد با نیروهای انسانی متخلف و غیرمجاز سطح شهر که بخش مهمی از آنها را اتباع بیگانه به خود اختصاص داده اند بر عهده سازمان مدیریت پسماند و شهرداری تهران نیست و دستگاه های مسئول باید برای عدم ورود این افراد به شهر تهران و فعالیت در سطح شهر تهران به وظایف خود عمل کنند تا مشکلات در این زمینه مرتفع شود.

نوشتن دیدگاه