يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3882
منتشر شده در یکشنبه, 24 ارديبهشت 1396 12:49
تعداد دیدگاه: 0
نبوغ جمعی و باور انقلابی شهر را می سازد؛

کاندیدای شورای پنجم شهر اصفهان، معتقد است شورای آتی شهر اصفهان به دور از تنازعات سیاسی به ثبات و آرامش در تصمیم گیری نیاز دارد که این مهم از طریق کار کارشناسی محقق خواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سودابه آذری در خصوص حضورش در انتخابات شورای شهر اصفهان گفت: با توجه به سبقه فرهنگی و اقداماتی که در سال های اخیر در حوزه آموزش و پرورش انجام داده ام یکی از برنامه های من در صورت پیروزی در انتخابات شوراها، حضور در کمیسیون فرهنگی شورای پنجم است تا با برنامه ریزی و مشارکت اجتماعی مردم، بتوانیم خدمات آموزشی بهتری را به شهر ارائه دهیم.
آذری بیان داشت: اگر ارتباط با تشکل های صنفی و فرهنگی در شورای پنجم تقویت شود می توان به ترغیب مردم در مشارکت های اجتماعی و فرهنگی هم امیدوار بود از همین رو یکی از برنامه های خود را ارتباط با چنین گروه هایی در شهر قرار داده ام.
این کاندیدای دور پنجم شورای شهراصفهان بیان داشت: اعتقاد دارم اگر این ارتباطات به صورت علمی و با تحقیق شکل گیرد، می توان راه شورا و شهرداری برای محرومیت زدایی از محلات مختلف را تسهیل کرد و در این راستا هم با بررسی هایی که من در ماه های اخیر انجام دادم، باید سند آمایش محلات در شهر اصفهان تدوین و سند راه قرار گیرد.
وی اظهار داشت: فکر می‌کنم در دوره آتی شورای شهر اصفهان بیش از همه به ثبات و آرامش نیاز داشته باشد تا مشکلات در بستر کار کارشناسی مطرح و برای آن راه حلی اندیشیده شود که در این راستا باید شورای پنجم به دور از منازعات سیاسی برای شهر تصمیم گیری کند.
آذری گفت: در شرایط کنونی شهر اصفهان به منابع پایدار درآمدی نیاز دارد که اگر ما بتوانیم از طریق شورا، ظرفیت های محلات را احصاء کنیم با قدرت دادن به آنها می توان یک شهر خلاق ایجاد کرد و از این رهگذر اختلافات فرهنگی هم به فرصت های فرهنگی تبدیل خواهد شد./

نوشتن دیدگاه