يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3093
منتشر شده در یکشنبه, 20 تیر 1395 10:26
تعداد دیدگاه: 0

مشاور عالی سازمان سنجش از توزیع کارت آزمون سراسری سال 95 از امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت آزمون سراسری امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون سراسری می توانند تا پایان روز چهارشنبه 23 تیر با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات خود نسبت به مشاهده و دریافت پرینت کارت آزمون خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که در گروه آزمایشی اول یا 2 گروه آزمایشی متقاضی شدند باید همزمان پرینت کارت گروه دوم و یا دوم و سوم را دریافت کنند.

توکلی اظهار داشت: کلیه اطلاعات نحوه برگزاری، پاسخگویی، نحوه علامت گذاری و ... در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون قید شده که همزمان با توزیع کارت بر روی سایت قرار می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کنکور سراسری امسال در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 24 و 25 تیر از برگزار می شود.

وی تاکید کرد: درهای حوزه های امتحانی راس ساعت 07:30 صبح بسته می شود لذا ضرورت دارد کلیه داوطلبان نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل جلسه حاضر باشند.

توکلی تصریح کرد: در مواردی که داوطلبانی مغایرتی در کارت خود مشاهده کردند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با مراجعه به نماینده سازمان سنجش نقص موجود را برطرف کنند.

توکلی افزود: به داوطلبانی که از شهرهای بزرگ متقاضی شرکت در آزمون هستند اکیدا توصیه می شود نسبت به بررسی محل آزمون یک روز قبل از برگزاری اقدام کنند./

نوشتن دیدگاه