دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3073
منتشر شده در دوشنبه, 14 تیر 1395 13:25
تعداد دیدگاه: 0

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: از امروز به مدت چهار روز آخرین نوبت فروش ویژه را به مناسب عید سعید فطر خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از فارس، اصغر کشاورز درباره طرح‌های فروش ویژه سازمان میادین در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از ابتدای ماه شعبان تاکنون در بازارهای کوثر بحث فروش ویژه را در چهار نوبت انجام داده‌ایم که دو نوبت آن در ماه شعبان صورت گرفت و پس‌ از آن فروش ویژه‌ای را در ابتدای ماه مبارک داشتیم و از امروز نیز به مدت چهار روز نوبت آخر فروش ویژه را به مناسب عید سعید فطر خواهیم داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: طرح فروش ویژه بازارهای روز کوثر که نویت چهارم آن در حال برگزاری است در قالب ارائه 20 نوع کالای مایحتاج عمومی و سبد خانوار با حداقل قیمت و به قیمت خرید بهره‌بردار به همشهریان عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در خصوص نحوه سازمان‌دهی مشاغل در و میادین شهری بیان کرد: از آنجایی‌که در اکثر پروژه‌ها همکاری نزدیکی را با اتحادیه مختلفی داریم و در اجرای آن بحث مشارکتی مطرح است، تصمیم‌گیری و اجرای آن باید روند خود را طی کند.

اصغر کشاورز در ادامه از اجرای چندین پروژه در سال جاری خبر داد و گفت: چندین پروژه به‌ صورت مشارکتی در سال 95 در دست اقدام داریم که پروژه سورتینگ و بسته‌بندی ازجمله آن‌ها است و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با اتحادیه میوه و تره بار وارد بحث طراحی و عملیات اجرایی شدن آن خواهیم شد.

وی در ادامه به ساماندهی مجموعه فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های موتورسیکلت و دوچرخه اشاره کرد و گفت: پس از جلسات متعدد با اتحادیه مربوط به آن و انجام بررسی بر روی طرح، مسابقه‌ای را برای آن طراحی کردیم که در بین 17 شرکت‌کننده که یکی از آن‌ها از خارج از کشور بود، سه طرح به‌ عنوان طرح‌های برتر شناسایی و یک طرح به‌ عنوان طرح اجرایی انتخاب شد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ضمن اشاره به اتمام فاز یک طرح نمایشگاه‌های موتورسیکلت و دوچرخه و ورود به فاز دو آن اظهار کرد: ساماندهی خواروبارفروشی‌های محلی اصفهان که از دغدغه‌های ما بود و به همین منظور زمینی را به مساحت 20 هکتار برای ساخت انبارهای خواروبار در قسمت شرق میدان تره و بار در نظر گرفتیم.

وی در ادامه از اجرای پروژه صنایع چوب و صنایع وابسته در شهرک امیرکبیر خبر داد و گفت: بحث‌های تفاهم‌نامه‌ای آن انجام‌شده و طرح اولیه نیز اتمام یافته ولی به علت اینکه خارج از محدوده اصفهان است باید زیر شورای استان بررسی شود که باعث ایجاد وقفه‌ای در روند آن شده که آماده‌ایم پس تأیید و تغییر کاربری برای اجرایی کردن آن اقدام کنیم.

اصغر کشاورز درباره روند پروژه کوثر 14 در منطقه 13 شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: بازار کوثر 14 که در خیابان شفق واقع‌شده است دارای دو طبقه شامل پارکینگ و بازار بوده که پس از گذشت 4 ماه از عملیات اجرایی آن سقف طبقه اول انجام‌شده و امیدوارم بتوانیم تا پایان سال آن را به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص وضعیت بازار گل و گیاه اصفهان نیز عنوان کرد: در حال حاضر در بحث طراحی این بازار قرار داریم و به دنبال پیگیری مجوزهای آن هستیم تا در دو ماه آتی با کلنگ زنی شهردار اصفهان آن را به فاز اجرایی برسانیم.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از تغییر کسیه‌های پلاستیکی در بازارهای کوثر در چند هفته گذشته خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و شهرداری فرهنگ‌سازی در حمایت از محیط‌زیست را امری ضروری می‌داند در همین راستا بحث استفاده از پلاستیک‌های تجدید پذیر را در تمام فروشگاه‌ها اجرایی ساخت.

اصغر کشاورز با اشاره به گران‌تر بودن هزینه خرید این نوع کیسه‌های پلاستیکی نسبت به کیسه‌های معمولی اظهار کرد: امیدواریم این حرکت مبنایی شود برای اجرا چنین طرح‌هایی در کل بازارها در فروشگاه‌ها سطح شهر تا بتوانیم کمکی در راستای حفظ و بهبود محیط‌زیست کنیم./

نوشتن دیدگاه