دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23760
منتشر شده در چهارشنبه, 16 فروردين 1402 12:13
تعداد دیدگاه: 0
رئیس اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش:

رئیس اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از پرداخت حقوق، در روز یازدهم فروردین‌ماه پرداخت معوقات رتبه‌بندی آغاز و با واریز مابه‌التفاوت ۱۱ ماه رتبه یک و رتبه واقعی همکاران، پرونده معوقات سال ۱۴۰۱ بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سید احسان غضنفری، رئیس اداره امور مالی این اداره کل در خصوص پرداخت معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان اظهار داشت: در آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ رتبه یک برای همه همکارانی که مشمول دریافت این رتبه می‌شدند صادر و معوقات آن پرداخت شد.

وی افزود: در اسفندماه ۱۴۰۱ پس از محاسبه رتبه واقعی افراد، حکم کارگزینی برای آن‌ها صادر و حقوق اسفند با درنظرگرفتن رتبه واقعی به همکاران پرداخت شد.

غضنفری با اشاره به پرداخت معوقات سال ۱۴۰۱ رتبه‌بندی اذعان داشت: پس از پرداخت حقوق، در روز یازدهم فروردین‌ماه پرداخت معوقات رتبه‌بندی آغاز و با واریز مابه‌التفاوت ۱۱ ماه رتبه یک و رتبه واقعی همکاران، پرونده معوقات سال ۱۴۰۱ بسته شد.

رئیس اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: از آن‌جا که مبلغ پرداختی برای هر رتبه درصد معینی از حق شغل، حق شاغل و فوق‌العاده شغل است ممکن است دو نفر که هر دو رتبه ۳ گرفته‌اند به دلیل تفاوت این بندها در حکم کارگزینی دریافتی متفاوتی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶ ماه مابه‌التفاوت رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ باقی‌مانده است که به‌محض تأمین اعتبار از طرف وزارت آموزش و پرورش به‌حساب همکاران واریز می‌شود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه