جمعه 28 ارديبهشت 1403, Friday 17 May 2024, مصادف با 9 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23364
منتشر شده در چهارشنبه, 12 بهمن 1401 17:00
تعداد دیدگاه: 0
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ترافیک شهر برای مردم غیرقابل تحمل است، گفت: در حوزه حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه در بخش اتوبوسرانی به دلیل مشکلات فراوان همچون کمبود اعتبارات و نبود اتوبوس هنوز نتوانسته‌ایم زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مجید نادرالاصلی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در نقاط مرکزی شهر با مشکل پارکینگ روبه‌رو هستیم و همین کمبود معضلات ترافیکی را دوچندان کرده است.

وی با تاکید بر افزایش تعداد پارکینگ‌ها در سطح شهر افزود: در حوزه حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه در بخش اتوبوسرانی به دلیل مشکلات فراوان همچون کمبود اعتبارات و نبود اتوبوس هنوز نتوانسته‌ایم زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ترافیک شهر برای مردم غیرقابل تحمل است، تصریح کرد: جریان‌سازی انتظامی و فرهنگ شهروندی به عنوان زیرساخت نخست شکل نگرفته است که در این راستا باید جلسات هماهنگی و گفت‌وگو از سوی شهرداری و نیروی انتظامی برگزار شود.

وی فراهم شدن زیرساخت‌ها در این حوزه را مهم دانست و گفت: صرف مصوب کردن یک لایحه و گذاشتن آن در کارتابل مسئولان مشکلی را رفع نمی‌کند، لذا باید برای رفع مشکل ترافیکی اقدام اساسی انجام شود./انتهای پیام

ایمنا

نوشتن دیدگاه