چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403, Wednesday 15 May 2024, مصادف با 7 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22963
منتشر شده در یکشنبه, 27 آذر 1401 21:14
تعداد دیدگاه: 0
عضو شورای شهر:

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در چهارراه‌ها و معابر شاهد متکدیان، زنان و کودکان خردسال هستیم و وضعیت معیشت این افراد آزاردهنده است؛ در این راستا از شهرداری، اداره کل بهزیستی و خیریه‌ها درخواست می‌شود به داد این افراد و شهر اصفهان برسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمدرضا فلاح امروز( یکشنبه 27 آذر) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامیداشت روز حمل‌ونقل و رانندگان اظهار کرد: امیدواریم متولیان امر به خواسته‌های رانندگان رسیدگی کنند تا این قشر کمتر دغدغه معیشتی داشته باشند.

وی افزود: زمانی رانندگان به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در حال حاضر نیز شاهد هستیم همین رانندگان عشق و علاقه خود را به نظام، انقلاب و رهبری نشان دادند و در فراخوان‌های دشمنان حضور پیدا نکردند و با دشمن‌شناسی و درایت، مشت محکمی به دهان منافقان زدند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تذکرات اعضای شورا به مسئولان به این منظور است تا در رفع مشکلات مردم اقدامی عملی صورت گیرد، در واقع وظیفه اعضای شورا انتقال این مشکلات به مسئولان است، آن‌ها نیز باید به تذکرات توجه کنند نه فقط از آن‌ها یادداشت‌برداری کنند.

وی پیشنهاد داد: کمیته‌ای برای پیگیری و عملیاتی‌شدن تذکرات اعضای شورای ششم تشکیل شود.

فلاح خاطرنشان کرد: در چهارراه‌ها و معابر شاهد متکدیان، زنان و کودکان خردسال هستیم و وضعیت معیشت این افراد آزاردهنده است، در این راستا از شهرداری، اداره کل بهزیستی و خیریه‌ها درخواست می‌شود به داد این افراد و شهر اصفهان برسد و اینگونه نباشد که در چهارراه‌های این شهر شاهد حضور متکدیان باشیم. به نظر می‌رسد این افراد از سوی باندهای سازمان‌یافته در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کنند که باید برای رفع این مشکل، اقدام عاجلی انجام شود.

وی با بیان اینکه در اماکن پرتردد همچون خیابان آمادگاه که محل استقرار مطب‌های پزشکان است، سرویس بهداشتی وجود ندارد، گفت: وظیفه ایجاد این سرویس‌ها برعهده شهرداری است که باید نسبت به آن اقدام کرد؛ شهرداری در این زمینه می‌تواند یا خود اقدام کند یا از طریق مجتمع‌های درمانی این منطقه پیگیری لازم را انجام دهد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه