پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403, Thursday 9 May 2024, مصادف با 1 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22082
منتشر شده در دوشنبه, 31 مرداد 1401 00:28
تعداد دیدگاه: 0
سخنگوی شورای شهر اصفهان:

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سفر مدیر منطقه 4 شهری اصفهان به خارج از کشوربا رعایت قانون و با اخذ مرخصی از شهرداری اصفهان صورت گرفته است.


به دنبال انتشار اخباری مبنی بر حمله از پیش برنامه ریزی شده فردی اجیر شده از سوی یک پیمانکار به یکی از مدیران شهری منطقه 4 اصفهان و همزمانی آن با سفر مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان به خارج از کشور، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت و گو با همراز گفت: این موضوع هیچ ارتباطی با این پرونده ندارد و برخی با بی اخلاقی تلاش می کنند نبودن مدیر منطقه 4 در کشور را با این پرونده گره بزنند، در حالی که ایشان کاملا قانونی و با رعایت تشریفات متداول درخواست مرخصی یکماهه کرده و از کشور خارج شده است.

صالحی جایگزین کردن فردی به جای ایشان توسط شهردار اصفهان را نیز کاملا قانونی و متدوال خواند و گفت: وقتی عدم حضور مدیری در مدیریت شهری طولانی می شود، فردی به صورت موقت جایگزین وی می شود تا امور شهر و مردم بر زمین نماند.

سخنگوی شورای شهر اصفهان تصریح کرد: چندی پیش نیز یکی دیگر از مدیران مناطق جهت انجام مناسک حج به سرزمین وحی مشرف شده بود که فردی به طور موقت جایگزین این مدیر شهری شد تا از مکه بازگردد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه