سه شنبه 25 ارديبهشت 1403, Tuesday 14 May 2024, مصادف با 6 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20520
منتشر شده در دوشنبه, 22 شهریور 1400 14:34
تعداد دیدگاه: 0

عکس تزئینی است فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف یک محل دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی...

عکس تزئینی است

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف یک محل دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار خبر داد.

سردار کیوان ظهیری در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: مدتی قبل مأموران پلیس از طریق منابع خبری و اطلاعاتی از نگهداری و دپوی لوازم آرایشی قاچاق در سعید آباد شهریار با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحت دارد و بناست تا تعداد زیادی از این اقلام به تهران و دیگر شهرها منتقل شده و به فروش برسد.

وی با بیان اینکه درپی اطمینان از صحت گزارش، رسیدگی به موضوع به ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز سپرده شد، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم نیز با مقام قضایی انجام شده و با شناسایی انبار محل دپوی این اقلام، ماموران طی عملیاتی به این محل مراجعه کرده و بیش از ۵۰۰۰ کارتن حاوی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه در بررسی های انجام شده، مشخص شد که برخی از این لوازم آرایشی فاسد و تاریخ مصرف گذشته هم هستند، گفت: انبار مذکور پلمب و یک نفر نیز در این باره دستگیر شد که تحقیقات در خصوص دیگر افراد مرتبط همچنان ادامه دارد.

ظهیری درباره ارزش ریالی اقلام مکشوفه نیز اظهارکرد: کارشناسان مربوطه پس از بررسی لوازم آرایشی کشف شده، ارزش ریالی این اقلام قاچاق را دستکم ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته وی، برای فرد دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

انتهای پیام 

نوشتن دیدگاه