پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403, Thursday 16 May 2024, مصادف با 8 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 19511
منتشر شده در چهارشنبه, 23 تیر 1400 17:46
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تعداد بازنشستگان مهر ۱۴۰۰ در استان ۶ هزار و ۱۲۴ نفر خواهد بود که در تمام مقاطع با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و باتوجه‌به شرایطی که در استان داریم باید از نیروهای خرید خدمات، حق‌التدریس، بازنشستگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استفاده کنیم تا در شروع...

به گزارش پایگاه  خبری تحلیلی همراز، محمد اعتدادی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش که با حضور دبیرکل شورای‌عالی آموزش‌وپرورش، استاندار اصفهان و سایر اعضا برگزار شد، ضمن ارائه آماری از تعداد دانش‌آموزان، مدارس و نیروی انسانی شاغل در آموزش‌ و پرورش استان اصفهان، اظهار داشت: برای سال آینده ۱۴ هزار و ۶۷۹ کلاس برای دوره ابتدایی پیش‌بینی کرده‌ایم که ۴۲۱ هزار و ۴۶ نفر دانش‌آموز در این مقطع خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: در مقطع متوسطه اول نیز سه هزار ۷۴۷ کلاس پیش‌بینی کرده‌ایم و در دوره متوسطه نظری نیز ۲ هزار و ۲۱۰ کلاس پیش‌بینی ما بوده است.

وی افزود: تعداد بازنشستگان مهر ۱۴۰۰ در استان ۶ هزار و ۱۲۴ نفر خواهد بود که در تمام مقاطع با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و باتوجه‌به شرایطی که در استان داریم باید از نیروهای خرید خدمات، حق‌التدریس، بازنشستگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استفاده کنیم تا در شروع سال تحصیلی جدید هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

اعتدادی تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با کمک معاونین اداره کل روزانه با حضور در نواحی و مناطق استان وضعیت مدارس تمام استان را بررسی می‌کنیم تا مهر امسال را به‌خوبی آغاز کنیم.

فارس

نوشتن دیدگاه