پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403, Thursday 16 May 2024, مصادف با 8 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 19198
منتشر شده در شنبه, 05 تیر 1400 19:45
تعداد دیدگاه: 0
همدردی-با-ایسنایی-ها-یک-روز-بعد-از-خاکسپاری-مهشاد

از آغاز اعلام خبر دردناک درگذشت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا در حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس، پیام های...

از آغاز اعلام خبر دردناک درگذشت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا در حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس، پیام های تسلیت و همدردی بسیاری از سوی رسانه ها، سازمان ها و اشخاص حقیقی و حقوقی به این خبرگزاری ارسال شده است که ایسنا همچون امانتی، تلاش کرده است، در انتشار هیچ پیامی کوتاهی نکند.

حالا یک روز پس از خاکسپاری مهشاد عزیزمان و وداع همیشگی با او، با دلی پردرد و چشمانی اشکبار، ایسنا باز هم شاهد دلگرمی افرادی بود که تلاش کردند در این غم سنگین با اهالی این رسانه همراه باشند.

این پیام های همدردی که در قالب ارسال بنر و دسته گل امروز ـ شنبه ـ پنجم تیر ماه ـ به محل خبرگزاری ایسنا ارسال شده است، از سوی شرکت بیمه دی، روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت از محیط زیست، روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، محمد باقر قالیباف (رییس مجلس شورای اسلامی)، اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، شهرداری منطقه ۱۱ تهران، شهرداری منطقه شش تهران، مدیرعامل و کارکنان سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و جریان حکمت ملی عراق بوده است.

مهشاد کریمی ـ خبرنگار ایسنا در حوزه محیط زیست ـ روز چهارشنبه دوم تیر ماه به دلیل حادثه واژگونی اتوبوس جان خود را از دست داد. پیکر این خبرنگار فقید روز جمعه ـ چهارم تیر ماه ـ در قطعه نام آوران به خاک سپرده شد.

انتهای پیام‌

نوشتن دیدگاه