پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403, Thursday 16 May 2024, مصادف با 8 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 19145
منتشر شده در چهارشنبه, 02 تیر 1400 15:33
تعداد دیدگاه: 0
ارائه-مشاوره-حقوقی-رایگان-در-هفته-قوه-قضاییه

اراک- رئیس کل دادگستری استان مرکزی از ارائه مشاوره حقوقی رایگان توسط مسئولین ارشد قضائی و...

اراک- رئیس کل دادگستری استان مرکزی از ارائه مشاوره حقوقی رایگان توسط مسئولین ارشد قضائی و کارشناسان حقوقی در مساجد شهر اراک همزمان با هفته گرامیداشت قوه قضائیه خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جدای از علل گوناگون فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ناشی از عدم آگاهی مردم نسبت به قوانین و مقررات است.

وی ادامه داد: همه مردم تمکن مالی برای مشاوره حقوقی را ندارند به همین دلیل و به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و به منظور ارتقای سواد حقوقی مردم و گسترش عدالت اجتماعی مسئولین ارشد قضائی استان و همچنین کارشناسان حقوقی به مدت ۷ شب در ۱۴ مسجد در مناطق حاشیه‌ای شهر اراک به ارائه مشاوره حقوقی و قضائی خواهند پرداخت.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: هدف از برگزار این طرح در دسترس قرار دادن خدمات مشاوره حقوقی برای عموم مردم با رویکرد کاهش مشکلات حقوقی و با اولویت پیشگیری از وقوع جرم است.

موسوی خاطرنشان کرد: طرح مشاوره حقوقی امشب در مسجد حضرت قائم (عج) خیابان مشهد و مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان ۳۰ متری میقان اجرا خواهد شد و همشهریان محترم می‌توانند جهت بهره مندی از مشاوره‌های حقوقی رایگان به این مساجد مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه