شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 12945
منتشر شده در چهارشنبه, 21 خرداد 1399 19:13
تعداد دیدگاه: 0
معضلات-آموزش-و-پرورش-بدون-کمک-حل-نمی-شود

رئیس شورای اسلامی استان تهران گفت: معضلات آموزش و پرورش بدون کمک سایر نهادها حل نمی شود. به گزارش...

رئیس شورای اسلامی استان تهران گفت: معضلات آموزش و پرورش بدون کمک سایر نهادها حل نمی شود.

به گزارش ایسنا، الهام فخاری در نشست  بررسی روند اجرای تفاهم نامه آموزش و پرورش و شورای عالی استان ها، با اشاره به همکاری تنگاتنگ شورای اسلامی استان تهران با آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، گفت: این همکاری سرمنشاء بسیاری از خدمات موثر برای عموم مردم است و آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران پیش از امضای این تفاهمنامه به سمت اجرای مفاد آن حرکت کرده و از قبل همکاری‌های خوبی در این زمینه آغاز شده بود. 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت نهادهای فرهنگ ساز از جمله آموزش و پرورش؛ گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز بر لزوم همراهی با حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش تاکید کرده اند این محورها در دستور کار شورای اسلامی شهر و استان است. 

فخاری با تاکید بر اینکه اگر تا کنون عملکردها با آنچه در قانون آمده فاصله داشته است اما سعی خواهد شد تا این فاصله و کم کاری ها با کمک سایر نهادها جبران شود؛ گفت: در کشور تراکم انتظارات از نهادی مثل آموزش و پرورش بسیار است و همه نهادها و دستگاه‌ها  برای حل کاستی‌ها و معضلات از آموزش و پرورش انتظار دارند که این مهم بدون کمک و همکاری سایر نهادها شدنی نیست. 

رئیس شورای اسلامی استان تهران اعلام کرد: مدیریت شهری و روستایی برای تامین زیرساخت‌ها در کنار آموزش و پرورش است. 

فخاری به ‌شیوع بیماری ویروس کووید 19 در جهان اشاره کرد و گفت: این بیماری درس خوبی به همه مردم و مدیران داد و آن لزوم همکاری بین بخشی در همه زمینه هاست و بر همین اساس ما همیشه به آموزش و پرورش شهروندی در کشور نیاز مستمر داریم .

بنا بر گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان تهران، رئیس شورای اسلامی استان تهران با بیان اینکه تلاش می شود تا ظرفیت پایتخت بطور عادلانه ای افزایش یابد، تاکید کرد:  مشکلات پایتخت نباید تنها به سمت شهرستان‌ها آوار شود بلکه باید فرصت‌های پایتخت نیز عادلانه بین شهرستان‌ها توزیع شود.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه