دوشنبه 17 ارديبهشت 1403, Monday 6 May 2024, مصادف با 27 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3410
منتشر شده در یکشنبه, 14 شهریور 1395 10:47
تعداد دیدگاه: 0
​مدیر نخستین فروشگاه خدمات ساختمانی کشور در اصفهان:

مدیر نخستین فروشگاه خدمات ساختمانی کشور در اصفهان گفت: خرید لوازم ساختمانی از طریق فروشگاه های بزرگ صرفه جویی 25 تا 35 درصدی را به دنبال دارد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مصطفی عمادی در مراسم رونمایی از اولین پروژه ملی توزیع کالای ساختمانی ایرانی در شهر اصفهان با نام تجاری "کوبه" که در تالار شهروند اصفهان برگزار شد، گفت: از آن جا که همه مردم به خدمات ساختمانی نیازمند هستند از ابتدای سال گذشته راه اندازی چنین مرکزی را در دستور کار قرار دادیم و مراحل ساخت آن تا ماه های پایانی سال گذشته به طول انجامید.

وی اظهار کرد: مجموعه های نظام مهندسی و انجمن انبوه سازان استان اصفهان نیز در این زمینه کمک های شایانی داشتند که امروز نتیجه تمام این همراهی و همکاری ها رسیدن به نقطه ای شد که مرکز ارایه خدمات ساختمانی کوبه توانست برای اولین بار در کشور، در اصفهان اغاز به کار نماید.
مدیر فروشگاه ساختمانی کوبه تصریح کرد: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری تمام تلاشمان این است که محصولاتمان تولید داخل باشند و در کنار این موضوع، کیفیت برتر را نیز مورد توجه قرار خواهیم داد.
وی افزود: در این مجموعه انتخاب برخی کالاها از جمله میلگرد، بتن، لوله های آبرسانی و ... بر عهده متخصصان ساختمان بوده اما انتخاب کاشی، شیرآلات، رنگ های ساختمانی و .... بر عهده سلیقه خود مصرف کننده است.
وی هدف از راه اندازی این مجموعه را کاهش هزینه ها در شرایطی که تمام کالاها در یک مجموعه قرار دارند عنوان کرد و افزود: زمانی که مصرف کننده نهایی از این مجموعه خریداری می کند به طور قطع از تخفیفاتی بهره مند می شود و علاوه بر هزینه ها در زمان آنها صرفه جویی خواهد شد.
به گفته عمادی، خرید لوازم ساختمانی از این قبیل فروشگاه های بزرگ که تمام تجهیزات در آن یکجا جمع شده اند علاوه بر کوتاه کردن دست واسطه ها موجب صرفه جویی حدود 25 تا 35 درصدی کالاها می شود.
وی تاکید کرد: به دلیل حمایت کارخانه های تولیدی از این مجموعه، تجهیزات ساختمانی با سود منطقی و کمترین قیمت وارد بازار می شود.
وی افزود: تمام کالاهای خریداری شده از مجموعه کوبه 10 سال خدمات و گارانتی دارند و در صورت ایراد از محصول در این مدت جبران خسارت می شود.
مدیر نخستین فروشگاه خدمات ساختمانی کشور در اصفهان همچنین با اشاره به فعالیت این مجموعه در دیگر شهرهای کشور، بیان داشت: استارت راه اندازی چنین فروشگاهی در شهر فریدون کنار زده شده و علاوه بر آن چندین درخواست برای راه اندازی چنین فروشگاهی در استان های غربی، شمالی، کرمان و تهران داده شده است.
وی با بیان اینکه این مجموعه با 30 شرکت تولیدی در ارتباط است، تصریح کرد: حامیان ما در آینده می توانند سازمان نظام مهندسی، انجمن انبوه سازان، مشاوران طراح و ... باشند.
به گفته وی تمام تکنولوژی های روز دنیا در این مجموعه گنجانده می شود.
وی عدم شناخت مردم از این مجموعه کامل توزیع تجهیزات ساختمانی را بزرگترین چالش کوبه دانست و گفت: مردم هنوز نمی دانند که می توانند برای تجهیزات داخلی ساختمان خود، حق انتخاب داشته باشند.
عمادی تاکید کرد: این فروشگاه توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت تولیدکنندگان داخلی، محصولات خود را عرضه می کند و اکنون اشل کوچکی از مجموعه های تولیدی کالاهای باکیفیت را دور هم جمع کرده است.
وی تاکید کرد: در این فروشگاه تنها برندهای ایرانی با کیفیت داخلی در حوزه ساختمان عرضه می شوند و پیش بینی می شود بتوانیم تجهیزات مورد نیاز 60 درصد ساختمان های اصفهان را تامین کنیم.

نوشتن دیدگاه