دوشنبه 17 ارديبهشت 1403, Monday 6 May 2024, مصادف با 27 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24929
منتشر شده در شنبه, 11 آذر 1402 10:56
تعداد دیدگاه: 0
در یکصد و هشتمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان؛

در یکصد و هشتمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص رفع مشکلات اجرایی تصمیم‌گیری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، یکصد و هشتمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان به ریاست سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان و با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیران کل سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط و دیگر اعضا برگزار شد.

در این نشست وضعیت مسکن شهرستان گلپایگان به صورت کامل در زمینه‌های تامین زمین، اراضی الحاقی، مراحل ساخت پروژه‌ها، خدمات زیربنایی و ... مورد بررسی قرار گرفت و ضمن ارائه گزارشی از سوی فرماندار این شهرستان، مشکلات اجرایی رسیدگی و تعیین تکلیف شد همچنین در این جلسه مصوبات نشست پیشین مورد پیگیری قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این جلسه پیرامون مباحث مطرح شده اظهار کرد: در این نشست وضعیت مسکن شهرستان گلپایگان به صورت ریزبینانه بررسی و گزارشاتی از آخرین اقدامات بعمل آمده برای طرح‌های مسکن این شهرستان ارائه شد که مشکلات اجرایی آن رسیدگی و با مشورت اعضا اتخاذ تصمیم شد.

قاری قرآن افزود: بر این اساس مباحث مرتبط با تامین زمین، مراحل ساخت پروژه‌ها، تحویل به متقاضیان، خدمات زیربنایی و تمامی مباحث مورد نظر در حوزه مسکن شهرستان گلپایگان بررسی شدند.

وی بیان کرد: مطابق با گزارشاتی که ارائه شد، در شهرستان گلپایگان برای شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر در مجموع بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: از این تعداد افزون بر ۲ هزار و ۱۷۰ متقاضی پس از پالایش و بررسی لازم حائز شرایط فعال شناخته شدند و تا کنون ۳۲۸ متقاضی تخصیص پروژه شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین چهار فرزند زیر ۲۰ سال، در شهرستان گلپایگان ۱۸۱ نفر ثبت نام کردند که ۱۶۸ متقاضی حائز شرایط بودند و تخصیص زمین به ۴۱ متقاضی انجام شده است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه