يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24222
منتشر شده در یکشنبه, 11 تیر 1402 16:11
تعداد دیدگاه: 0
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان:

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعریض بزرگراه شهید خرازی باید در سریعترین زمان ممکن بدلیل بار ترافیکی آن انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مهران زینلیان روز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک کلانشهر اصفهان در استانداری افزود: عملیات تعریض این بزرگراه باید با رعایت مسائل ایمنی و بطور عمده در طول شب انجام شود.

وی گفت: تا زمانی که عملیات اجرایی این پروژه آغاز و کارگاه‌های آن تجهیز می‌شود، لازم است جلسه کارگروه فنی شورای ترافیک استان با دستور کار بررسی موارد فنی بمنظور دسترسی های این بزرگراه تشکیل شود.

معاون استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در این جلسه باید موضوعات مربوط به حمل‌ و نقل و ترافیک بررسی و پلیس راهور و شهرداری بر اساس تفاهم و ضوابط مربوطه، پیگیر خدمات‌رسانی مطلوب به مردم باشند.

وی تصریح کرد: مسائل اجتماعی بسیار مهم است و باید به نظرات مردم اهمیت داده شود و اصول فنی و رضایت عمومی در اجرای پروژه‌ها نیز مد نظر قرار گیرد.

زینلیان، اجرای پروژه‌هایی نظیر رینگ چهارم و کنارگذر غرب اصفهان را از جمله پروژه‌هایی دانست که باید در اولویت قرار گیرد و سریع هم به نتیجه برسد.

وی یادآور شد: در اجرای این پروژه باید جلوگیری از مشکلاتی که در آینده می‌تواند بروز کند نیز مورد توجه جدی مسوولان و در دستور کار قرار بگیرد./انتهای پیام

ایرنا

نوشتن دیدگاه