يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23525
منتشر شده در چهارشنبه, 03 اسفند 1401 11:58
تعداد دیدگاه: 0
رئیس اداره منابع آب شهرستان برخوار خبر داد؛

در بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از اداره شهرستان برخوار، رئیس اداره منابع آب این شهرستان از انسداد بیش از 115حلقه چاه غیر مجاز آب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مدیر عامل این شرکت به همراه جمعی از مدیران در بازدید از اداره شهرستان برخوار حاضر شدند و با کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کردند.

در این بازدید، سعدی قادری، رئیس اداره منابع آب شهرستان برخوار، تعداد کل چاه های غیر مجاز پر و مسدود شده در این شهرستان را در سالجاری 20 حلقه دانست و افزود: بیش از 70 کنتور حجمی هوشمند الکترومغناطیس نیز بر چاه های مجاز نصب شدند.

قادری ضمن بیان این که در زمینه پر و مسدود شدن چاه های غیر مجاز، برنامه ابلاغی امسال به صورت 100 درصد انجام شد، تصریح کرد: اقدامات انجام شده در زمینه احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی در اداره منابع آب شهرستان برخوار به صورت جدی پیگیری می شود.

وی افزود: تا کنون در مجموع 181 کنتور حجمی هوشمند الکترومغناطیس بر روی چاه های مجاز این شهرستان نصب شده است.

قادری یادآور شد: روند نصب کنتور حجمی هوشمند الکترومغناطیس بر روی چاه های مجاز در این شهرستان تا پایان سال با قوت پیگیری خواهد شد.

شایان ذکر است در ادامه بازدید حسن ساسانی، مدیر عامل و مهندس محمد خلجی مدیر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان، درخصوص مسائل و مشکلات اداره شهرستان برخوار صحبت شد و مهندس ساسانی از اقدامات صورت گرفته، تلاش ها و زحمات پرسنل و ریاست اداره شهرستان برخوار تقدیر نمودند./انتهای پیام

عکس آرشیوی است

نوشتن دیدگاه