چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403, Wednesday 8 May 2024, مصادف با 29 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23463
منتشر شده در سه شنبه, 25 بهمن 1401 13:47
تعداد دیدگاه: 0
در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با شهردار حبیب‌آباد انجام شد؛

در جلسه ای که به منظور رفع مشکلات شهری حبیب‌آباد برگزار شد مباحث مرتبط با طرح تفصیلی و واگذاری اراضی دولتی تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در محل ساختمان این اداره‌کل با شهردار و شورای اسلامی شهر حبیب‌آباد(شهرستان برخوار) دیدار کرد.

در این جلسه مباحثی پیرامون حوزه‌های شهرسازی و طرح تفصیلی، حریم شهر، تغییر کاربری و واگذاری اراضی دولتی و ... مطرح و مورد بررسی قرار گرفت همچنین راهکارهایی جهت رفع موانع ارائه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه تعامل با شهرداری‌ها موجب خدمت رسانی بهتر به مردم می‌شود، در رابطه با بررسی طرح تفصیلی شهر حبیب‌آباد و سرعت بخشی به برگزاری کمیته‌های مربوطه تاکید کرد و رهنمودهای لازم را جهت تسریع در روند اجرای آن ارائه داد.

وی پس از استماع و بررسی درخواست‌های شهرداری مبنی بر واگذاری اراضی دولتی در جهت توسعه پارکینگ و کارگاه‌های مزاحم شهری به ترتیب به مساحت‌های چهار و ۴۰ هکتار دستورات لازم را به معاونین مربوطه ابلاغ کرد.

گفتنی است: در این نشست در خصوص تغییر کاربری زمین هنرستان، تامین واگذاری زمین جهت احداث درمانگاه و بیمارستان و ... مباحثی مطرح و ضمن بررسی لازم، تمامی موارد تعیین تکلیف شدند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه