يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 18696
منتشر شده در جمعه, 07 خرداد 1400 17:16
تعداد دیدگاه: 0
آمادگی-وزارت-صمت-برای-گسترش-شهرکهای-صنعتی-آذربایجان-غربی

ایسنا/آذربایجان غربی وزیر صنعت، معدن و تجارت از اقدامات مهم وزارت صمت در راونسازی فرایند سرمایه...

ایسنا/آذربایجان غربی وزیر صنعت، معدن و تجارت از اقدامات مهم وزارت صمت در راونسازی فرایند سرمایه گذاری در حوزه تولید خبر داد.

علیرضا رزم حسینی امروز ۷ خرداد در بازدید از کارخانه قند مهاباد با بیان این مطلب، افزود: وزارت صمت برای سرمایه گذارانی که می توانند با تامین مواد اولیه سرمایه گذاری در حوزه تولید داشته باشند، اقدام به صدور سریع مجوزات لازم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وزارت صمت با شناسایی بیش از ۶۰۰۰ معدن غیرفعال در سراسر کشور اقدام به فعال سازی آنها نموده است، تصریح کرد: برگزاری مزایده عمومی فرصت بسیار مغتنمی برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذران این بخش است تا بتوانند در بخش ذخایر عظیم معادن کشور که حدود ۵۰۰میلیارد دلار برآورد می شود سرمایه گذاری کرده و علاوه بر ایجاد اشتغال در این بخش، صادرات مواد معدنی بویژه به کشورهای همسایه را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت وزارت صمت، وزیر صمت با بیان اینکه، استان آذربایجان غربی از ظرفیت بسیار خوبی برای گسترش صنعت برخوردار است، بیان کرد: وزات صمت آمادگی دارد که ظرفیت شهرکهای صنعتی و زیرساختهای مورد نیاز صنعت را در این استان افزایش و گسترش دهد.انتهای پیام

نوشتن دیدگاه