شنبه 29 ارديبهشت 1403, Saturday 18 May 2024, مصادف با 10 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16759
منتشر شده در پنج شنبه, 09 بهمن 1399 20:10
تعداد دیدگاه: 0
طرح-های-دارای-افزایش-بهره-وری-در-اولویت-بانک-کشاورزی-است

ایسنا/اصفهان مدیرعامل بانک کشاورزی کشور گفت: طرح هایی که دارای افزایش بهره وری و تولید دانش بنیان...

ایسنا/اصفهان مدیرعامل بانک کشاورزی کشور گفت: طرح هایی که دارای افزایش بهره وری و تولید دانش بنیان باشند در پرداخت تسهیلات مورد توجه و اولویت قرار می گیرند.

روح اله خدارحمی عصر امروز (پنجشنبه-۹ بهمن ماه) در نشست بررسی آب و کشاورزی شهرستان اردستان، اظهار کرد: وظیفه ذاتی بانک کشاورزی تامین اعتبار برای کمک به کشاورزان و گذر از مسیر و وضع موجود و بهره برداری از ظرفیت ها و تامین سرمایه در گردش برای کشاورزان و مرغداران و تامین اعتبار برای اجرای طرح های تحول آفرین و جدید بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه بنا داریم تمام تقاضاهایی که برای کاربرد ماشین شامل تراکتور، کمباین و حتی پهبادهای کشاورزی و ... به کار می رود را بدون محدودیت تامین کنیم، افزود: برای توسعه گلخانه و گیاهان دارویی بانک کشاورزی هیچ محدودیتی برای اعطای وام به متقاضیان ندارد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: بانک کشاورزی به منظور تامین به موقع منابع مالی لازم جهت تهیه و تدارک کود و سموم شیمیایی مورد نیاز برای افزایش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار ۱۲ درصدی در قالب کشاورز کارت را با هدف خرید نهاده های کشاورزی با شرایط بسیار آسان در اختیار کشاورزان قرار می دهد.

خدارحمی با بیان اینکه طرح هایی که دارای افزایش بهره وری و تولید دانش بنیان باشند در پرداخت تسهیلات مورد توجه و اولویت قرار می گیرند، گفت: با توجه به اینکه وضعیت آب در اردستان بحرانی است، کشاورزان این شهرستان باید تلاش کنند تا تمام تولید سبزی و صیفی خود را داخل گلخانه انجام دهند تا بانک کشاورزی بتواند تمام هزینه این مدل گلخانه ها را تامین اعتبار کند، همچنین دامداران باید به سمت دام های پربازده حرکت کنند.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی در سال ۹۹ در بخش اشتغال روستایی اردستان، ۱۴ طرح را با ۵.۵ میلیارد ریال اجرا کرده است، گفت: در بخش مکانیزاسیون نیز برای ۲۶ دستگاه، ۲۹۰ میلیارد ریال پرداخت تسهیلات انجام داده است.

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه