يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16452
منتشر شده در شنبه, 20 دی 1399 19:32
تعداد دیدگاه: 0
جزئیات-جلسه-امروز-معاون-اول-با-بورسی‌ها

یک مقام مسئول در سازمان بورس و اوراق بهادار با تشریح جزئیات جلسه امروز شرکتهای بورسی و متولیان...

یک مقام مسئول در سازمان بورس و اوراق بهادار با تشریح جزئیات جلسه امروز شرکتهای بورسی و متولیان بازار سرمایه با معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت حمایت همه جانبه خود از سهامداران را اعلام کرد.

یک مقام مسئول در سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور، تاکید بسیار زیادی بر استقلال نهاد بورس و حمایت از بازار سرمایه داشت، گفت: حقوقی‌های بورس هم قول دادند تا حمایت‌های خود را از بازار سرمایه به شکل جدی‌تری ادامه دهند.

وی افزود: همچنین در این جلسه معاون اول رئیس جمهور تاکید بسیار زیادی بر روی این موضوع داشت که دولت باید نگرانی سهامداران بازار سرمایه را برطرف نماید؛ این در حالی است که تصمیمات شورای عالی بورس نیز برای تمامی شرکتهای حقوقی، دولتمردان و متولیان بازار سرمایه لازم الاجرا است.

به گفته این مقام مسئول حاضر در جلسه بورسی امروز معاون اول رئیس جمهور، همه دولتمردان باید نسبت به اجرای مصوبات شورای عالی بورس حساس بوده و کاری نکنند که بازار سرمایه تحت تأثیر تصمیمات یکجانبه برخی وزارتخانه‌ها در بورس قرار گیرد.

وی افزود: معاون اول رئیس جمهور بار دیگر بر ضرورت حمایت از بورس تاکید کرد و البته قرار بر این شد که تمامی ارکان بازار سرمایه حمایت همه جانبه از سهامداران داشته باشند.

نوشتن دیدگاه