يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 16147
منتشر شده در چهارشنبه, 03 دی 1399 17:17
تعداد دیدگاه: 0
کنارگذر-غربی-و-شمالی-ساوه-در-انتظار-۹۰۰-میلیارد-ریال-اعتبار

ساوه- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: برای تکمیل کنارگذرهای غربی و شمالی...

ساوه- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: برای تکمیل کنارگذرهای غربی و شمالی ساوه بالغ بر ۹۰۰ میلیارد اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های کنارگذر غربی و شمالی شهر ساوه، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های کنارگذر غربی و شمالی ساوه به طول ۲۰ کیلومتر با چهار خط به اتمام رسیده است. امیدواریم با نصب علائم و ملزومات ایمنی این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد. تا تردد و ترافیک خودروهای سنگین را از درون شهر ساوه به این محور انتقال دهیم.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه بزرگراهی به صورت چهار باند و انجام مواردی از قبیل تملک اراضی مسیر تلاش‌های زیادی به عمل آمد و همزمان با اجرای این بخش، عملیات احداث بزرگراه چهار خط سرتاسر مسیر ساوه به سمت قزوین نیز ادامه یافت که حدود ۱۲۰ کیلومتر طول دارد و به عنوان کنارگذر غربی استان تهران نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی شمال به مرکز کشور را دارد که در آستانه اتمام و بهره برداری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: برای تکمیل و اتمام کنارگذرهای غربی و شمالی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد اعتبار نیاز است و با در نظر گرفتن مطالبات پیمانکاران این رقم حدود ۹۰۰ میلیارد ریال افزایش می‌یابد، که برای تأمین و پرداخت آن تلاش خواهیم کرد.

نوشتن دیدگاه