کد خبر: 19028
منتشر شده در سه شنبه, 25 خرداد 1400 14:13
تعداد دیدگاه: 0
نخستین-فصل-مسابقه-«کارویا»-به-تولید-نزدیک-شد

تولید نخستین فصل مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های برتر...

تولید نخستین فصل مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های برتر و تامین سرمایه مورد نیاز این شرکت‌ها برای کسب و کار بزودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، مسابقه «کارویا» با محوریت ارائه‌های آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایده‌ها و طرح‌هایی که به محصول یا خدمات رسیده‌اند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایه‌گذاری مردمی را نیز فراهم کند.

برنامه «کارویا» به همت استودیو نوبین و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ساخته می‌شود و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا طرح‌های برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

پیش از این، شرکت‌های دانش بنیان متقاضی حضور در مسابقه بزرگ «کارویا» به صورت حضوری و آنلاین در دو مرحله کارگاه شیوه ارائه «منتورینگ» با حضور محمدرضا نوروزی مروج و ژورنالیست علم، سیاوش ملکی‌فرمعاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی و علی‌اصغر سعدآبادی عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی با روش‌های بهینه ارائه محصول و خدمات خود آشنا شدند.

آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های موفق و مزیت‌های اقتصادی ایران، مهمترین نکته‌ای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.

عوامل مسابقه تلویزیونی «کارویا» عبارتند از مهدی مهرنیا کارگردان، فائزه رمضانی مدیرپروژه و برنامه ریز، محمدجواد ترابی سردبیر، احسان هوشیارگر مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، محمدرضا نوروزی منتور، محمد اسفندیاری گرافیک، مرتضی شجاعی طراح صحنه و دکور، استودیو رامکا برندینگ و تبلیغات، محمدعلی ربیعی مدیر تولید، علی خسروی جانشین تهیه و طراحی و احمد شفیعی تهیه‌کننده.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع و آشنایی با شرکت‌های حاضر در نخستین فصل مسابقه تلویزیونی «کارویا» به آدرس اینترنتی www.karoya.tv و یا صفحه @karoya.tv مراجعه کنند.