سه شنبه 4 ارديبهشت 1403, Tuesday 23 April 2024, مصادف با 14 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 18388
منتشر شده در سه شنبه, 21 ارديبهشت 1400 17:22
تعداد دیدگاه: 0
مردم-تهران-خدمات-دوره-قالیباف-را-فراموش-نکرده‌اند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ اسماعیل دوستی یکی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر چهارم...

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ اسماعیل دوستی یکی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر چهارم تهران اظهار کرد: بنده و تعداد دیگری از دوستان که برخی از آنها در شورا و شهرداری فعلی تهران هم حضور دارند، عضو شورای چهارم بودیم و به اعتقاد من بهترین دوران شهرداری تهران در همان مقطع بود؛ مباحث بسیار خوب، دقیق و کارشناسی بدون نگاه سیاسی مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفت و خروجی این اتفاقات آبادانی و خدمت به مردم تهران بود.

وی افزود: با مسائل به صورت جناحی برخورد نمی‌کردیم بلکه تلاش می‌کردیم وظیفه خودمان را به بهترین شکل انجام بدهیم؛ عملکرد آن دوران کاملا شفاف و مشخص است. هر سال حسابرسی انجام می‌شد و گزارش‌های دقیق وجود داشت.

دوستی گفت: چرا با بعضی اقدامات و صحبت‌ها می‌خواهند خدمات ارزشمند صورت گرفته در آن دوران را زیر سوال ببرند؟ مردم تهران خدمات و اقدامات روی داده در دوره آن شورا و شهرداری آقای قالیباف را به چشم دیدند و فراموش نمی‌کنند؛ درست نیست که تحت هر عنوانی در آستانه انتخابات چنین مسائلی مطرح شود و بخواهند خدمات صورت گرفته را زیر سوال ببرند.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی، قوه قضاییه و سایر نهادها بر تمامی فعالیت‌های شهرداری تهران نظارت داشتند و اگر تخلفی بوده قابل پیگیری و رسیدگی است اما چرا اینگونه مسائل را وارد فضای سیاسی می‌کنند؟ مرجع رسیدگی به تخلفات قوه قضاییه است، اگر سندی دارند و مدعی هستند تخلفی روی داده چرا به قوه قضاییه ارجاع نمی‌دهند؟ عملکرد آن مقطع که کاملاً مشخص است و اقداماتی که برای توسعه و آبادانی شهر تهران روی داده بر کسی پوشیده نیست، اینگونه اقدامات چه هدفی به جز تخریب دارد؟

عضو سابق شورای شهر تهران یادآور شد: یک سری از پروژه‌هایی که بیش از 70 درصد پیشرفت داشته را در دوره بعدی افتتاح کردند که البته کار لازمی بوده و باید انجام می‌شد اما حالا همان پروژه ها را به نام خودشان مطرح می‌کنند ولی نمی‌گویند در دوره گذشته چه اقدامات ارزشمندی صورت گرفت؛ این درست نیست که به همه چیز نگاه سیاسی داشته باشیم؛ از هر فرصتی باید برای خدمت به مردم استفاده کرد نه اینکه تنها تلاش کنیم گذشته را زیر سوال ببریم و با سیاسی کاری مردم را ناامید کنیم؛ ما زمانی در آن جایگاه حضور داشتیم و انجام وظیفه کردیم‌، این دوستان که امروز هستند هم یک روز می‌روند و بعد از آنها به عملکردشان رسیدگی خواهد شد اما ای کاش در این مقطع پایانی بیشتر روی خدمت به مردم و انجام وظایف شورای فعلی تمرکز می‌کردند نه اینکه در آستانه انتخابات با انتشار چنین گزارشی که سیاسی به نظر می‌رسد تلاش کنند خدمات گذشته را زیر سوال ببرند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه