پنجشنبه 30 فروردين 1403, Thursday 18 April 2024, مصادف با 9 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20504
منتشر شده در یکشنبه, 21 شهریور 1400 17:12
تعداد دیدگاه: 0

در پی دعوت رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان از آیت‌الله رئیسی برای سفر به اصفهان، رئیس‌جمهور به معاونان خود دستور داد تا مقدمات این سفر برنامه‌ریزی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، پس از آغاز به کار رسمی دولت سیزدهم، مسؤولان شهری و استانی و اقشار مختلف مردم استان اصفهان با ارسال نامه‌هایی از آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور جدید درخواست کردند که به اصفهان سفر کنند.

این درخواست‌ها پس از سفرهای استانی رئیس جمهور به استان‌های مختلف، شدت گرفت و به همین دلیل آیت‌الله رئیسی از معاونان خود خواست تا مقدمات این سفر برنامه‌ریزی شود.

در این راستا غلامحسین اسماعیلی، مسوول دفتر رئیس جمهور طی نامه‌ای خطاب به صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور اعلام کرد که نامه عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در دعوت از رئیس جمهور به استحضار آیت‌الله رئیسی رسید و رئیس‌جمهور درخواست برنامه‌ریزی لازم برای انجام این سفر را داشت.

در نامه آمده بود: ما به موکلین خودمان گوشزد کرده‌ایم صبوری کنند و هیچ شائبه تبعیض میان استان‌ها نداشته باشند؛ لیکن منطقه مرکزی ایران با میلیون‌ها نفر جمعیت، انتظار دارند که با درایت اقدام و عمل جهادی جنابعالی و همکارانتان به این روندهای تخریب‌کننده زاینده‌رود خاتمه داده شود و حق‌آبه کشاورزان، محیط زیست و مباحث مرتبط با زاینده رود در کانون توجه قرار گیرد.

در ادامه این نامه آورده شده بود: به همین جهت دعوت مردم اصفهان از حضرتعالی مبنی بر حضور میدانی در اصفهان را با تقدیم احترام و تواضع اعلام می‌دارم.مقتدایی هفته گذشته در نامه خود به رئیس جمهور گفته بود که اینک مردم اصفهان که سال‌ها است در نتیجه کم‌کاری‌های دولت قبلی و سوء مدیریت و بی‌درایتی و عدم آینده‌نگری با خشکی زاینده‌رود و آثار زیان‌بار آن مواجه شده‌اند، بی‌صبرانه منتظرند تا برای احیای رودخانه زاینده رود و جلوگیری از خسارت‌های بیشتر به محیط زیست، اقتصاد، کشاورزی، اجتماع، سلامت و سایر ابعاد مرتبط با این معضل چند بعدی جلساتی با ریاست شخص جنابعالی پس از بازدید میدانی از رودخانه ماتم زاینده‌رود برگزار شود.

فارس

نوشتن دیدگاه