سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 15357
منتشر شده در دوشنبه, 19 آبان 1399 11:22
تعداد دیدگاه: 0

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، محتوای کلیپ منتشر شده در خصوص دریافت هزینه ۴۰ میلیون تومانی از دو بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان مستقل شهید دکتر فقیهی شیراز را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از وبدا، دکتر «علی اکبری» با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی که پدر دو مرحوم «محمدجواد باقری» و «علیرضا باقری»، از بیماران کووید ۱۹ شهرستان کازرون، مبلغ دریافت شده برای هزینه درمان فرزندانش را چهل میلیون تومان اعلام می کند، گفت: با بررسی های انجام شده، هر کدام از دو متوفی به مدت حدود یک ماه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید دکتر فقیهی بستری بوده اند؛ در طول این مدت تمام اقدامات درمانی لازم برای آنان انجام شده و تمامی دارو و مایحتاج ضروری و لوازم پزشکی موردنیاز آنان تامین شده است که در صورت حساب های بیمارستان نیز به ثبت رسیده و مستندات لازم در این زمینه موجود است.

وی با بیان اینکه این دو بیمار با پیشرفت بالای بیماری و وخامت حال عمومی در اثر بیماری کووید ۱۹ به بیمارستان مراجعه کرده بودند که متاسفانه اقدامات درمانی انجام شده در طول یک ماه، موثر نبوده و هر دو بیمار جان خود را از دست داده اند، ادامه داد: مبلغ صورت حساب مرحوم «علیرضا باقری»، معادل سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مبلغ صورت حساب مرحوم «محمدجواد باقری» نیز چهار میلیون و یکصد هزار تومان بوده است که در مجموع، معادل هشت میلیون تومان بابت هزینه یک ماه درمان این دو بیمار در بخش مراقبت های ویژه بوده است.

دکتر اکبری اظهار کرد: در تماس تلفنی با مادر این عزیزان از دست رفته، این ارقام به تایید رسیده و از انتشار این کلیپ نیز گلایه مند بودند.

معاون درمان دانشگاه تاکید کرد: هیچگونه وجهی خارج از صورت حساب از این خانواده دریافت نشده و مبلغ اعلام شده در کلیپ تکذیب می شود.

وی از عموم مردم خواست اخبار را از رسانه های معتبر و مراجع رسمی دریافت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: انتشار اینگونه مطالب موجب تشویش اذهان عمومی و زیر سوال بردن خدمات و دلسردی مدافعان سلامت و تیم های بهداشتی درمانی می شود.

نوشتن دیدگاه