پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 11414
منتشر شده در جمعه, 01 فروردين 1399 11:46
تعداد دیدگاه: 0
در سال 97؛

صدا و سیمای مرکز اصفهان توانست رتبه دوم ارتقای کیفی برنامه سازی این سازمان را کسب کند.


همراز/ افشین شیخ حسنی: مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: استراتژی ما درمرکز اصفهان این بود که از نظر کمی و کیفی برنامه ها را ارتقاء بدهیم و این مهم راتوانستیم در طول یکسال حدود ده عنوان برنامه را روی آنتن ببریم و بالای 85% برنامه های ما اجرایی و عملیاتی شد مثلاً مجری تهرانی را ممنوع کردیم در برنامه های اصفهان و برنامه محوری را در دستور کار خود قراردادیم حتی گرافیک شبکه را تغییر دادیم و در سال گذشته طبق برنامه مدون و از پیش تعیین شده پیش رفتیم و از همه مدیریت ها برنامه خواستیم .
بهرام عبدالحسینی افزود :از نظر رتبه بندی کیفی در برنامه سازی ما از رتبه ی 16 کشوری خودمان را به رتبه دوم رساندیم . سه تله فیلم تولید کردیم که در ایام نوروز پخش خواهد شد، همچنین برای اولین بار از ده بانوی کارآفرین دعوت کردیم و قراراست از آنها استفاده کنیم.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان ادامه داد: درحوزه خبر گزارش هایی تولید و مستند های خوب و فاخری در حال تولید است و سعی کردیم بیشتر در برنامه سازی روی محتوا فکرکنیم و میزهای مختلف با موضاعات متنوع با حضور کارشناسان استان استفاده کردیم و خروجی خوبی از این جلسات گرفته شد، اما متاسفانه مرکز اصفهان از لحاظ زیر ساخت بسیار ضعیف و فرسوده بوده است که سعی کردیم به شهرستان های استان اصفهان سفرکنیم و با اقشار مختلف دیدار کنیم تا از ظرفیت های هر شهرستان بتوانیم استفاده کنیم و تا کنون کارهای مشترک خوبی صورت گرفته است .
وی ادامه داد: در سال گذشته ما 5 میلیارد تومان از جذب پیام بازرگانی و مشارکتی درآمد کسب کردیم و این باید به حساب خزانه واریز می شد که این کار انجام گرفت، البته بیشتر برنامه های ما مشارکتی است که مخاطب کمتر متوجه این موضوع می شود .

 

نوشتن دیدگاه